Moller Auto iepazīstina ar jauno A3 Sportback.

Pievienots: 20. septembrī 2012 12:39 | Autors: Moller Auto Baltic | Komentāri: (0)

Audi prezentē jauno A3 Sportback, kas ir sportisks, daudzpusīgs un moderns.
Pateicoties īpaši maza svara konstrukcijas tehnoloģijai, kompaktais piecdurvju modelis ar plašo bagāžas nodalījumu sper soli uz priekšu automobiļu svara jomā. Dzinēji ir jaudīgi un efektīvi. Jaunajam A3 Sportback pieejamās izklaides un informācijas sistēmas, kā arī autovadītāja palīgsistēmas uzstāda jaunus standartus augstākās kvalitātes kompakto automobiļu segmentā.


Eksterjera dizains

Jaunais Audi A3 Sportback ir garš un slaids. Lai gan tā garums (4310 milimetri), platums (1780 milimetri) un augstums (1425 milimetri) ir tikai nedaudz lielāki kā iepriekšējam modelim, riteņu garenbāze tagad ir 2636 milimetri, kas ir par 58 milimetriem vairāk. Tas padara piecdurvju modeli par 35 milimetriem garāku starp asīm kā trīsdurvju versiju.

Trīs sānu logu dizains ir ciešs un koncentrēts, katra detaļa ir precīza un izteiksmīga. Atšķirīgais elements automobiļa priekšpusē ir izsmalcinātais, Stone Gray krāsas vienrāmja režģis ar izliektajiem augšējiem stūriem. Šauro priekšējo lukturu apakšējie stūri veido konusveida leņķi. Papildu aprīkojumā Audi piedāvā ksenona plus priekšējos lukturus ar LED dienas braukšanas gaismām, nedaudz vēlāk būs pieejami LED priekšējie lukturi. Lielās gaisa atveres sniedz priekšstatu par dzinēju jaudu.

Audi piedāvā A3 Sportback ar 13 virsbūves krāsu izvēli - trīs tīrtoņa krāsas, astoņas metāliskās krāsas un divas perlamutra efekta krāsas. Izvēloties papildu aprīkojuma komplektu High-Gloss, ap logiem tiek pievienoti dekoratīvi akcenti (standarta aprīkojums Ambiente apdares līnijā). Īpaši sportiski klienti var izvēlēties S line sporta komplektu vai S line virsbūves stila komplektu.

Īpaši maza svara virsbūve

Audi īpaši maza svara dizaina principi jau sen ir bijuši stabils zīmola pamats. Tie ļāvuši samazināt jaunā A3 Sportback svaru par 90 kilogramiem salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju. Komplektācijā ar 1,4 l TFSI dzinēju piecdurvju modeļa pašmasa (bez autovadītāja) ir vien 1205 kilogrami. Audi kā pionieris maza svara konstrukciju jomā kārtējo reizi ir pārsteidzis un uzstādījis jaunu rekordu.

Modernās karstumā velmētā tērauda sastāvdaļas veido spēcīgu, tomēr vieglu salona konstrukciju. Tās atrodas lielā daļā virsbūves un ir galvenais faktors salona svara samazināšanā par 37 kilogramiem. Daudzās citās zonās ir izmantots augstas un īpaši augstas izturības tērauds. Dzinēja pārsegs, spārni, profils aiz priekšējā bampera un priekšējās ass balstrāmis ir veidoti no alumīnija. Tas viss kopā ļauj samazināt svaru par 12 kilogramiem, tādējādi uzlabojot asu slodzes sadalījumu.

Interjers

Jaunā A3 Sportback interjers ir elegants, vienkāršs un nepārspīlēts. Intuitīvi vienkāršā ergonomika ir klasiska Audi stiprā puse. Ar MMI un augstākas pakāpes radio atskaņotāju ir pieejama MMI operētājsistēma ar elektriski izbīdāmu ekrānu. Tās terminālis ir novietots viduskonsolē, ko apņem augsti ceļgalu sargi. Elektromehāniskās stāvbremzes poga aizvieto stāvbremzes sviru - tas ir vēl viens Audi risinājums no lielās klases automobiļiem.

Autovadītājs sēž pie elegantas stūres. Atkarībā no versijas tai ir trīs vai četri spieķi, plakana apakšdaļa, daudzfunkcionālas pogas un pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas. Lielie mērinstrumenti ir viegli pārskatāmi. Jaunizstrādātie priekšējie sēdekļi sniedz izcilu komfortu un atbalstu. Papildu aprīkojumā pieejami sportiska stila sēdekļi (standarta aprīkojums modelī Ambition).

Pateicoties papildu 58 milimetru riteņu garenbāzes garumam, A3 Sportback piedāvā plašu vietu aizmugurējās sēdvietās un vieglu iekāpšanu trīs pieaugušajiem. Automobilī A3 Sportback ir arī par pāris milimetriem lielāks griestu augstums un plašāka kāju telpa kā tā priekšgājējā. Izsmalcinātie dekori ir tikai viens no spilgtajiem dizaina elementiem. Papildu aprīkojumā Audi piedāvā Aluminum Mistral krāsas vai 3D dizaina "Optiskos" dekorus (standarta aprīkojums modelī Ambiente). Šī modernā versija tiek veidota sarežģītā procedūrā, lai radītu stiklam līdzīgu izskatu ar izteiktu dziļumu.

Modelī A3 Sportback Attraction interjers ir melnā vai Titanium Gray krāsā. Sportiskās Ambition līnijas interjers ir melnā krāsā vai melnā ar kontrastējošiem sudrabkrāsas, ziliem vai dzelteniem elementiem. Divkrāsu Audi apdare Capri Orange krāsā ir ekskluzīvs Audi dizaineru piedāvājums, kas sniedz jauneklīgas krāsas. Greznajā Ambiente apdares līnijā ir pieejamas krāsas Pashmina Beige un Chestnut Brown.

Materiāli ļauj padarīt to vēl atšķirīgāku. Attraction un Ambition līnijās auduma sēdekļu apdare ir iekļauta standarta aprīkojumā, savukārt modelis Ambiente standarta komplektācijā ir aprīkots ar auduma un sintētiskās ādas kombinācijas apdari. Papildu aprīkojumā pieejama Milano ādas vai Pearl Nappa ādas un Alcantara materiāla apdare. Ar Milano ādu apdarītie sportiskā stila sēdekļi plecu zonā ir pārklāti ar mīkstu Velvet ādu.

S line sporta komplekts, kas pieejams modelim A3 Sportback Ambition, ieskauj interjeru melnā krāsā. Sportiskā stila sēdekļi ir apdarīti ar Biathlon auduma un ādas apdari. Akcentus rada sudrabkrāsas šuves un dekori grīdas paklājos, savukārt salona dekori veidoti no matēta alumīnija vai spīdīgi melna 3D dizaina materiāla. To visu papildina transmisijas svira ar perforētas ādas apdari un īpaša sportiska stila stūre ar ādas apdari.

Bagāžas nodalījums bāzes konfigurācijā piedāvā 380 litru ietilpību. Nolokot sēdekļu atzveltnes, to iespējams palielināt līdz 1220 litriem. Bagāžas nodalījuma grīda ir līdzena. Attālums starp riteņu arkām ir 100 centimetri. Bagāžas nodalījuma grīdu iespējams ielikt divos līmeņos, balsti, uz kuriem tā tiek novietota, ir apzīmēti ar mazām LED gaismiņām. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni iespējams nolocīt proporcijā 60:40 vai visu uzreiz. Standarta komplektācijā iekļauti pakaramie somām un stiprināšanas āķi. Papildu aprīkojumā pieejams abpusējs paklājs, mantu glabāšanas un bagāžas nodalījuma komplekts, atvērums garāku priekšmetu ievietošanai, kā arī slēpju un sniegadēļu soma.

Dzinēji

Sākotnēji Audi piedāvā jauno A3 Sportback ar viena TDI dzinēja un divu TFSI dzinēju izvēli. Nedaudz vēlāk sekos divi dīzeļdegvielas un viens benzīna dzinējs. Tie apvieno vairākas efektivitātes tehnoloģijas - tiešo degvielas iesmidzināšanu, turbokompresoru, novatorisku karstuma pārvaldības sistēmu un start-stop sistēmu. Degvielas patēriņš salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju vidēji ir samazināts par aptuveni 10 procentiem.

1,6 l TDI dzinējs ir visefektīvākais modeļu klāsta dzinējs. Kompaktais dīzeļdegvielas agregāts, kam raksturīga minimāla iekšējā berze, komplektācijā ar manuālo transmisiju vidēji patērē vien 3,8 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Tas atbilst 99 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. 1,6 litru dzinējs paātrina Audi A3 Sportback no nulles līdz 100 km/h 10,9 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 194 km/h.

Jaunizstrādātais 2,0 l TDI dzinējs ar balansējošajām vārpstām, kas tagad rotē dzinēja karterī, pieejams divās versijās. Ar 110 kW (150 ZS) jaudas un 320 Nm griezes momenta dzinēju aprīkots priekšējo riteņu piedziņas A3 Sportback ātrumu no nulles līdz 100 km/h palielina 8,4 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 213 km/h. Vidējais degvielas patēriņš ir vien 4,2 litri uz 100 kilometriem, kas atbilst 108 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

2,0 l TDI dzinēja jaudīgākā versija piedāvā 135 kW (184 ZS) jaudu un 380 Nm griezes momentu. Galvenie veiktspējas rādītāji (ar manuālu transmisiju un priekšējo riteņu piedziņu): paātrinājums no nulles līdz 100 km/h 7,4 sekundēs, maksimālais ātrums 232 km/h, vidējais degvielas patēriņš 4,3 litri uz 100 kilometriem un 111 grami CO2 izmešu uz kilometru.

Nedaudz vēlāk būs pieejams 1,2 l TFSI dzinējs, kas, pateicoties tā alumīnija dzinēja karterim, nodrošina mazu svaru un minimālu berzi. Tas attīsta 77 kW (105 ZS) jaudu un 175 Nm griezes momentu. Komplektācijā ar S tronic transmisiju tas paātrina A3 Sportback no nulles līdz 100 km/h 10,7 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 193 km/h. Vidējais degvielas patēriņš vien 4,9 litri uz 100 kilometriem, kas atbilst 114 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

Jaunais automobiļa A3 Sportback 1,4 l TFSI dzinējs, kas arī aprīkots ar alumīnija bloku, sver vien 107 kilogramus, kas ir par 21 kilogramu mazāk kā tā priekšgājējam. Tas attīsta 90 kW (122 ZS) jaudu un 200 Nm griezes momentu, paātrinot A3 Sportback no nulles līdz 100 km/h 9,3 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 203 km/h. Tā vidējais degvielas patēriņš ir 5,3 litri uz 100 kilometriem, kas atbilst 123 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

Otra 1,4 l TFSI dzinēja versija, kas būs pieejama nedaudz vēlāk, attīsta 103 kW (140 ZS) jaudu un 250 Nm griezes momentu. Tā ir aprīkota ar novatorisko COD (cylinder on demand) sistēmu, kas pie zemas un vidējas slodzes, kā arī ripojot tukšgaitā, deaktivizē otro un trešo cilindru.

Jaudīgā 1,4 litru dzinēja vidējais degvielas patēriņš ir 4,7 litri uz 100 kilometriem, CO2 izmešu daudzums ir vien 110 grami uz kilometru. Tam piemīt sportiska veiktspēja - ātruma uzņemšana no nulles līdz 100 km/h aizņem 8,4 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 213 km/h.

Jaunais 1,8 l TFSI dzinējs, kas ir klāsta jaudīgākais benzīna dzinējs, attīsta 132 kW (180 ZS) jaudu un 250 Nm griezes momentu. Tas apvieno FSI tiešo degvielas iesmidzināšanu ar netiešo degvielas iesmidzināšanu un izmanto Audi vārstu pacēluma laika sistēmu, lai pēc nepieciešamības mainītu vārstu pacēlumu. Izplūdes kolektors ir iebūvēts cilindra galvā - līdzīgs risinājums tiek izmantots arī divos mazākajos TFSI dzinējos. Galvenie veiktspējas rādītāji ar S tronic transmisiju un priekšējo riteņu piedziņu: paātrinājums no nulles līdz 100 km/h 7,3 sekundēs, maksimālais ātrums 232 km/h, vidējais degvielas patēriņš 5,6 litri uz 100 kilometriem, kas atbilst 130 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

Audi ātri paplašinās automobilim A3 Sportback pieejamo dzinēju klāstu. Tas ietvers dinamisko S modeli un papildu augstas efektivitātes, zema izmešu daudzuma versijas. 2013. gadā debiju piedzīvos 81 kW (110 ZS) jaudas TCNG dzinējs, kas darbosies ar Audi e-gāzi - tā ir degviela, ko ražo pats Audi, izmantojot ilgtspējīgas metodes. Vispusīgās analīzēs tika pierādīts, ka A3 Sportback TCNG dzinēja CO2 izmešu daudzums ir zem 30 g/km. 2014. gadā sekos A3 Sportback e-tron ar jaudīgu plug-in hibrīdpiedziņu.

Jaudas pārvadīšana

Visi dzinēji jaunajā Audi A3 Sportback tiek kombinēti ar manuālu 6-pakāpju transmisiju. Papildu aprīkojumā visiem dzinējiem ir pieejama arī S tronic transmisija. Atkarībā no versijas divsajūgu transmisija pārslēdzas starp sešiem vai septiņiem pārnesumiem ātri un gandrīz nejūtami.

Autovadītājs var kontrolēt S tronic transmisiju arī ar sviru vai papildus pieejamajām lāpstiņām uz stūres. Automātiskajā S režīmā dzinēja apgriezieni ir nedaudz augstāki, bet D režīmā priekšroka tiek dota lielākai pārnesumu attiecībai. Apvienojumā ar Audi drive select sistēmu (standarta aprīkojums modelī A3 Ambition) S tronic transmisija efektivitātes režīmā piedāvā brīvgaitas funkciju, kas vēl vairāk samazina degvielas patēriņu.

Līdz pat 103 kW (140 ZS) dzinēju radītā jauda tiek nogādāta uz priekšējiem riteņiem. 1,8 l TFSI un 2,0 l TDI dzinējiem papildu aprīkojumā pieejama quattro pastāvīgā visu riteņu piedziņa, kas aprīkota ar jaunizstrādāto daudzplākšņu sajūgu.

Hidrauliski aktivizējamās un elektroniski kontrolējamās sastāvdaļas, kas spēj novadīt jaudu no priekšējās ass uz aizmugurējo asi pāris sekundes simtdaļu laikā, sver ievērojami mazāk kā iepriekšējais mehānisms.

Šasija

Pateicoties smalki līdzsvarotajam asu slodzes sadalījumam, jaunā Audi A3 Sportback šasija ir līdzsvarota, harmoniska un sportiska. Priekšējā ass ir pārvietota par 40 milimetriem tālāk uz priekšu kā iepriekšējam modelim, attiecīgi saīsinot pārkari. Visi dzinēji tiek uzstādīti 12 grādu slīpumā virzienā uz aizmuguri, to izplūdes daļa vērsta pret starpsienu. Šī koncepcija ir modulārās šķērsās platformas (MQB) elements.

Audi A3 Sportback priekšējā ass ir McPherson konstrukcija ar A veida svirām un viegliem alumīnija gultņiem. Tā ir uzstādīta uz alumīnija balstrāmja. Uz tērauda balstrāmja uzstādītā četru posmu aizmugurējā piekare neatkarīgi kontrolē gareniskos un šķērseniskos spēkus. Atsperes un amortizatori ir uzstādīti atsevišķi. Divas pieejamās sporta piekares pazemina virsbūvi attiecīgi par 15 vai 25 milimetriem.

Elektromehāniskais stūres pastiprinātājs ar tiešo stūres mehānisma pārvada attiecību 15,3:1 ir jutīgs un ļoti efektīvs. Braucot taisni, tā mehānisms vispār nepatērē enerģiju, kas uzlabo kopējo efektivitāti. Stūre darbojas kopā ar vairākām palīgsistēmām, tai skaitā Audi aktīvo kursa maiņas brīdinājuma sistēmu un parkošanās palīgsistēmu. Apgriešanās rādiuss ir vien 10,9 metri.

Atkarībā no apdares līnijas jaunais Audi A3 Sportback ir aprīkots ar 16 vai 17 collu diskiem, papildu aprīkojumā pieejami pievilcīgi diski ar līdz pat 18 collu diametru.

Bremzēšanas jaudu sniedz spēcīgas bremzes, to priekšējie diski tiek ventilēti iekšēji. ESC elektroniskā trajektorijas stabilizācijas programma ietver elektroniski ierobežotas slīdes diferenciāli, kas palīdz autovadītājam, braucot līkumos. Ja kāds ritenis uz vienas ass izslīd, elektroniski ierobežotās slīdes diferenciālis to nedaudz nobremzē, liekot automobilim viegli iegriezties līkumā. Elektromehānisko stāvbremzi var papildināt ar palīgmehānismu braukšanas uzsākšanai kalnā.

Audi drive select sistēma (standarta aprīkojums modelī Ambition) padara braukšanu ar jauno A3 Sportback vēl daudzpusīgāku un iedvesmojošāku. Nospiežot pogu, autovadītājs var izlemt, vai gāzes pedālis, stūres pastiprinātājs un papildu aprīkojumā pieejamā S tronic transmisija darbosies komforta, automātiskajā, dinamiskajā, individuālajā vai efektīvajā režīmā.

Pēdējā minētajā režīmā arī papildu aprīkojumā pieejamā automātiskā gaisa kondicionēšanas sistēma, adaptīvās gaismas un adaptīvā kruīza kontrole darbojas tā, lai optimizētu degvielas patēriņu.

Vēl viena papildu aprīkojumā pieejama tehnoloģija, kas tiek kontrolēta caur Audi drive select sistēmu, ir elektromagnētiskā amortizatoru kontroles sistēma Audi magnetic ride. Šī sistēma piedāvā komfortu un sportiskumu. Tās vadības ierīce pastāvīgi sekundes simtdaļas laikā pielāgo amortizācijas spēku atkarībā no ceļa stāvokļa un braukšanas stila. Kad uzstādīta šī sistēma, virsbūve ir par 15 milimetriem zemāka.

Informācijas un izklaides sistēmas

Jaunais Audi A3 Sportback demonstrē jaunumu mobilās komunikācijas elektronisko ierīču jomā - modulāro infotainment platformu (MIB). Tās koncepcija ļauj veikt ļoti strauju inovāciju attīstību.

Jaunās MMI sistēmas galvenais dators ietver MMX plati (MMX: Multi-Media eXtension). Viena no plug-in moduļa galvenajām sastāvdaļām ir ātrais T-20 grafikas procesors no tirgus līdera uzņēmuma Nvidia Tegra 2 sērijas. Mikroshēma, kas veido sarežģītus 3D attēlus, tiek izmantota visām tiešsaistes, balss vadības, mediju sistēmu, navigācijas un tālruņa funkcijām.

MMI operētājsistēmas lielā, augstas izšķirtspējas ekrāna izmērs ir 5,8 vai 7 collas pa diagonāli, tas automātiski izbīdās no priekšējā paneļa.

Tā tikai 11 milimetrus biezā, vieglā magnija korpusa apdare ir spīdīgi melnā krāsā, kas rada elegantu, kvalitatīvu izskatu.

Audi prezentē arī svarīgus vadības termināļa jauninājumus viduskonsolē. Navigācijas sistēmas, tālruņa, radio atskaņotāja un mediju sistēmas slēdži - cietās pogas - ir pārkārtotas. Lielais modernākās MMI navigation plus sistēmas griežamais slēdzis ar MMI touch funkciju, kas ir no Audi liela izmēra modeļiem pārņemts risinājums, ir apvienots ar skārienjutīgu slēdzi. Skārienjutīgā zona, uz kuras autovadītājs ar pirkstu var rakstīt burtus un ciparus, veido kontrolslēdža virsmu.

Jaunais Audi A3 Sportback standarta komplektācijā ir aprīkots ar Audi radio atskaņotāju. Līmeni augstākais MMI radio atskaņotājs ietver vadības termināli un elektriski izbīdāmu 5,8 collu ekrānu. To iespējams papildināt ar papildu aprīkojumā pieejamo savienojamības komplektu, kas ietver Audi mūzikas saskarni mobilu mūzikas atskaņotāju pieslēgšanai, Bluetooth saskarni un navigācijas sistēmas sagatavi.

Ja klients vēlāk iegādājas SD karti ar navigācijas datiem vai uzreiz izvēlas navigācijas komplektu, MMI radio atskaņotājs kļūst par navigācijas sistēmu.

Audi connect

Termins Audi connect attiecas uz visās tehnoloģijām, kas savieno Audi vadītāju ar automobili, internetu, infrastruktūru un citiem automobiļiem. Galvenā sastāvdaļa ir Bluetooth tiešsaistes automobiļa tālrunis, kas jaunajā A3 Sportback tiek saukts par Audi connect.

Bluetooth tiešsaistes automobiļa tālrunis kā MMI navigation plus sistēmas papildinājums pieslēdzas internetam caur UMTS. Iebūvētais WLAN tīklājs ļauj pasažieriem brīvi pārskatīt internetu un sūtīt e-pastus no līdz pat astoņām mobilajām ierīcēm. Sistēma autovadītājam nodrošina personalizētus interneta pakalpojumus, sākot no navigācijas ar attēliem no Google Earth un Google POI search līdz pat Audi tiešsaistes satiksmes ziņojumiem un viedtālruņu aplikācijai Audi music stream. Klāstu papildina ziņu un informatīvie pakalpojumi.

Autovadītāja palīgsistēmas

Jaunajā Audi A3 Sportback modernas tehnoloģijas izmantotas arī autovadītāja palīgsistēmās. Svarīgākā no tām ir Audi adaptīvā kruīza kontrole. Pie ātruma līdz 150 km/h kruīza kontrole, kas darbojas uz radara bāzes, saglabā autovadītāja uzstādītu automobiļa attālumu līdz priekšā braucošajam automobilim. Ar palīgsistēmu komplektu, kurā ietilpst vairākas sistēmas, kruīza kontrole ir aktīva pie ātruma līdz pat 200 km/h. Apvienojumā ar S tronic transmisiju adaptīvā kruīza kontrole ACC piedāvā arī stop&go funkciju braukšanai ar mazu ātrumu.

Klāstu papildina arī citas palīgsistēmas. Audi joslas maiņas palīgsistēma ar uz aizmuguri vērsta radara palīdzību uzrauga joslas mainīšanas manevru, bet Audi aktīvā kursa maiņas brīdinājuma sistēma palīdz autovadītājam saglabāt braukšanas joslu, nepieciešamības gadījumā viegli koriģējot elektromehāniskā stūres pastiprinātāja darbību. Šīs sistēmas videokamera tiek izmantota arī ceļazīmju atpazīšanas palīgsistēmā, kas uzrāda braukšanas ātruma ierobežojumus un citas ceļazīmes. Autovadītāja informācijas sistēma ar atpūtas ieteikšanas funkciju uztver, kad autovadītājs kļūst noguris, un brīdina to.

Pieejamas arī vairākas sistēmas, kas atvieglo automobiļa novietošanu stāvvietā. Klāsta augšgalā ir parkošanās palīgsistēma ar 360° ekrānu. Tā parkošanās laikā pārņem stūrēšanu automobiļa novietošanai paralēli vai perpendikulāri ceļam, nepieciešamības gadījumā veicot manevrus vairākas reizes. Tās divpadsmit ultraskaņas sensori uztver šķēršļus visapkārt automobilim. Parkošanās palīgsistēmu var papildināt ar atpakaļskata kameru.

Vēl viens moderns papildu aprīkojuma elements ir drošības sistēma Audi pre sense basic. Ja A3 Sportback sāk slīdēt, tā elektriski nospriego priekšējās drošības jostas, kā arī sāk aizvērt logus un jumta lūku. Adaptīvajā kruīza kontrolē ir iekļauta papildu funkcija pre sense front. Ja pastāv sadursmes risks ar priekšā braucošo automobili, tā brīdina autovadītāju un nepieciešamības gadījumā precīzi un daļēji pielieto bremzes.

Pie ātruma zem 30 km/h ārkārtas situācijā Audi pre sense front sistēma bremzē A3 Sportback gandrīz ar pilnu spēku. Ja tomēr notiek sadursme, tiek aktivizēta jauna papildu sistēma: sadursmes bremzēšanas palīgsistēma. Tā nodrošina, ka automobilis neturpina nekontrolēti ripot.



 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565