Pievienots: 8. jūnijā 2011 01:05 | Autors: Kaspars Bergmanis, "AutoInfo" | Komentāri: (5)
Pirms mēneša AutoNews.lv jau rakstīja par bedrēm, kuras apdraud satiksmes kustības drošību.
Pēc mediju pievērstās uzmanības, šīs bedres tika aizlāpītas. Tas nekas, ka pāris metru tālāk varēja aizlāpīt vēl vienu, bet mediji uz to nenorādīja. Savukārt ceļa uzturētājs "nepamanīja".
Lai aizlāpītu bedri pilnīgi būtu pieticis ar to neizlietotā asfalta pļecku, kuru ceļa dienesti izmeta ceļmalas zālienā. Lieliska „darba kultūra”, asfalts, kurš paliek pāri izgāž zālienā, bet ne bedrē!
Interesanti- cik nodokļu maksātājiem izmaksā šo komunālo dienestu „haltūra”, ka pēc mēneša, Irlavas ielas remontētajā ceļa posmā atkal ir izveidojies „krāteris”?
Varbūt ir pienācis laiks par nekvalitatīvu darbu iekasēt no atbildīgo amatpersonu aldziņām?
Nekādi jau negribētos ticēt, ka bedri ir izraisījis kāds meteorīts vai bolīds. Bedres rašanās iemesls ir nekvalitatīvs darbs. Irlavas iela posmā no Rucavas līdz Mikus ielai šādi „krāteri” rodas ar apskaužamu regularitāti. Ik pēc sešiem mēnešiem iebrūk kāds ceļa posms, kuram šad tad uzliek pa virsu kārtējo asfalta pļacku. Gribētos zināt kam atvilks no algas par šo haltūru, vai iedos prēmiju?...
Rīgas bedres apdraud cilvēku dzīvības.
Komentāri:
Par tādu darbu jāpiešķir- "zirga galvas" ordenis. Gods un slava !
Gan jau atkal tas būs bijis RĪGAS ŪDENS ! Rīgā nav nevienas ielas, ko šie nebūtu sačakarējuši...
Šorīt braucu tai bedrei garām- stāv kā dzīva. Nekādu brīdinājuma zīmju tur nav !
ideāli! Lai "saremontē" visas ielas, varēs ietaupīt nepērkot fotoradarus.
A kāpēc neviens nav noskaidrojis, kura no mūsu krutajām firmām veica šo darbu?