"Dacia": Nepārtrauktās veiksmes stāsts.

Pievienots: 3. martā 2011 08:46 | Autors: BPS PR | Komentāri: (0)

Tikai septiņu gadu laikā Renault Grupas Dacia zīmols kļuva par īstu globālās veiksmes stāstu. Dacia ir izmantojusi svaigu pieeju automobilim, nodrošinot atbilstību klientu pamatprasībām un pievilcīgu cenu. Šī filozofija ļāva zīmolam ierindoties starp pamatspēlētājiem pašreizējā tirgū.





Pastāvīgs pārdošanas apjomu pieaugums

 2010. gads (vieglo automašīnu tirgus):

 - Visā pasaulē Dacia pārdeva 348 279 automašīnas (11,8 pieaugums salīdzinājumā ar 2009. gadu).

- Eiropā Dacia sasniedza 1,6% tirgus daļu, pateicoties 246 920 automašīnu reģistrācijai (par 15% vairāk nekā 2009. gadā).

- Francijā Dacia bija sestais pārdotākais zīmols ar 4,1% tirgus daļu, pateicoties 110 075 automobiļu reģistrācijai (65,6% pieaugums salīdzinājumā ar 2009. gadu). Ievērojama klientu daļa bija vieglo automašīnu pircēji, padarot Dacia par Francijas ceturto vislabāk pārdoto vieglās automašīnas zīmolu.

 Dacia pastāvīgo veiksmi var izskaidrot ar zīmola plašo produktu klāstu, ieskaitot:

 - Dacia Sandero: 2010. gadā pārdotas 155 000 automašīnas (25% no tām bija Stepway versija)

- Dacia Duster: kopš tā ieviešanas pirms gada ir veikti vairāk nekā 100 000 pasūtījumu.

 Laika periodā līdz 2013. gadam Sandero, Logan un Logan MCV modeļi tiks atjaunoti, bet automašīnu klāsts tiks paplašināts arī turpmāk, ieviešot jaunu ģimenes modeli un jaunu minivenu 2012. gadā.

 - Dacia Duster karjeras lidojošais starts

- Dacia apvidus automobiļa modelis, Duster, bija ļoti veiksmīgs visās valstīs, kurās tas tiek tirgots. Kopumā 2010. gadā visā pasaulē reģistrēti 67 000 Dacia Dusters automobiļi.

 - Dacia Duster ir ieguvis virkni vadošo apbalvojumu, ieskaitot "Autobest 2011" balvu, "Trophée de l’Argus" balvu Francijā, "Gada automašīnas" balvu Rumānijā un "Atlikušās vērtības čempiona" titulu Vācijā.

 - Modeļa sasniegumu saraksts motoru sporta pasaulē arī ir apskaužams, Alēnam Prostam (Alain Prost) ieņemot otro vietu Francijas 2010/2011. gada Trophée Andros ledus braukšanas sacensībās ar īpašo Dacia Duster versiju.

 - Dacia Duster sacensību karjera turpināsies 22.martā, kad tam ir jāpiedalās Rallye A?cha des Gazelles rallijā Marokas Sahārā otro gadu pēc kārtas. 2010. gadā Dacia apvidus automobilis uzvarēja savā klasē šajās sacensībās, kurās piedalās tikai sievietes.

DACIA: NEPĀRTRAUKTĀ VEIKSME PĀRDOŠANAS JOMĀ

 Magribas reģionā: Dacia vieglo automobiļu pārdošanas apjomi palielinājās par 5,2% un sasniedza 37 289 automobiļus, neskatoties uz 2,6% kritumu tirgū. Zīmola tirgus daļa palielinājās par vienu procentu līdz 8,2% Alžīrijā un par vienu procentu līdz 17,5% Marokā, kur tas ir kļuvis par valsts zīmolu Nr.1.

 Eiropā: Dacia vieglo automobiļu un maztonnāžas kravas automašīnu pārdošanas apjomi palielinājās par 15,2% līdz 246 920 vienībām, kas veido 1,6% tirgus daļu. 2010. gada beigās galvenie Dacia tirgi Eiropā bija Francija (110 075 pārdotās vienības), Vācija (40 327), Itālija (21 941), Spānija (21 753) un Beļģija, kur zīmola tirgus daļa palielinājās par 0,9%, un tika pārdotas 11 403 vienības.

 Rumānijā Dacia joprojām ir valsts pārdotākais zīmols ar 31,7% tirgus daļu, kas veido trīs procentu pieaugumu.

DACIA DUSTER KARJERAS LIDOJOŠAIS STARTS

 Kopš ieviešanas 2010. gada aprīlī Dacia apvidus automobiļa modelis - sestais modelis Dacia virknē - ir baudījis milzīgu veiksmi visās valstīs, kur tas tiek tirgots.

 Dacia Duster ir pieejams 4x4 un 4x2 versijā un apvieno nepārspējamu kabīnes platību par tā cenu ar īstā apvidus automobiļa funkcijām, bet modeļa dīzeļversija nodrošina zemu oglekļa dioksīda izmešu līmeni.

 Dacia Duster vēl jo vairāk ir funkcionāls pirkums, jo tas ir pirkums brīvajam laikam, un tas lieki nezaudēja laiku, iekarojot sev īstu tirgu pēc tā ieviešanas:

 - 100 000 pasūtījumu (līdz 2010. gada beigām)

 - vairāk nekā 67 000 Dacia Duster automobiļu reģistrēti visā pasaulē

 - Eiropā Dacia Duster pārdošanas apjomi pārsniedza 56 249 vienības

 - Francijā tika pārdoti 19 689 Dacia SUV modeļi

 Piegādes laiks Eiropā veido mazāk nekā trīs mēnešus.

 Atzītā veiksme

 Dacia Duster veiksme ir atzīta ar vairākām industrijas balvām:

 - "Autobest 2011" balva Austrumeiropā (tirgus labākais automobiļu komplekss 2010. gadā),

 - "Trophée de l’Argus" (ģimenes automašīnu klase) Francijā. Šajā apbalvojumā tiek ņemti vērā tādi kritētiji kā jauna pārdošanas cena, ekspluatācijas izmaksas uz kilometru, atlikusī vērtība, degvielas patēriņš un automašīnas draudzīgums vadītājam,

 - Tituls "Atlikušās vērtības čempions 2011" ("2011 Residual Value Champion") (SUV klase) Vācijā,

 - "Gada automašīna" ("Car of the Year") Rumānijā. Šī balva tiek piešķirta automobiļiem, kuriem ir vislielākā ietekme uz Rumānijas automobiļu tirgu, un tajā tiek izvērtēti visi automobiļu segmenti.

Veiksmīgs arī motoru sportā

Dacia Duster veiksme autosalonos atbalsojas arī uz rezultātiem motoru sportā. Dacia apvidus automobiļa izturība un uzticamība tika pakļauta nopietnai pārbaudei tādos atšķirīgos apstākļos kā Francijas Trophée Andros sniegainās ledus sacīkšu trases un Marokas tuksneša kāpas un bezceļš.

Trophée Andros sacīkstes:

2010/2011. gadu sezonā Alēns Prosts Trophée Andros sacensībās ieguva otro vietu pie Dacia Duster Glace1 stūres. Šo sacīkšu sērija vēlreiz pierādīja, ka izturība un uzticamība ir ieprogrammēti Dacia automobiļos jau ģenētiskā līmenī.

 1 Dacia Duster Glace ir versija, ko Renault Sport Technologies īpaši gatavo Trophée Andros sacensībām.

Rallye Aicha des Gazelles:

- Otrajā marta pusē Dacia Duster dosies uz Marokas tuksneša kāpām, lai piedalītos 2011 Rallye Aicha des Gazelles sacensībās. Deviņas ekipāžas, kurās ietilpst tikai daiļā dzimuma pārstāves, uzsāks šīs ikgadējās sacīkstes pie Dacia Duster apvidus auto stūres.

 - Rallye Aicha des Gazelles ir vienīgās sieviešu motoru sporta sacensības. Tām ir oriģināls formāts, jo ekipāžām jācenšas pieveikt mazāko iespējamo kilometru daudzumu. Smalkā stratēģija un spēja saglabāt vēsu prātu un kontroli ir svarīgas sastāvdaļas, jo konkurenti koncentrējas uz reģiona klinšainiem bezceļiem un smilšu kāpām.

2010. gada Rallye Aicha des Gazelles rallijā Dacia Duster guva uzvaru krosovera klasē.

Duster: patiesi starptautiska karjera

 Duster globālā poziconēšana nozīmē, ka automašīna tiek tirgota dažādās pasaules daļās kā Dacia vai Renault modelis, līdzīgi kā Logan un Sandero.

 - Duster tiek tirgots kā Dacia Eiropā, Turcijā un Magribas reģionā.

 - Duster tiek tirgots kā Renault Ukrainā, Tuvajos Austrumos (sk. augstāk) un Āfrikā.

 Sākot ar šī gada rudeni, Duster ražošana tiks uzsākta Brazīlijā, Argentīnā, Meksikā un Čīlē. Turpmākie plāni ietver ražošanu Krievijā (Avtoframos rūpnīcā Maskavā) un Kolumbijā (Sofasa rūpnīcā Envigado pilsētā). Renault Duster tiek tirgots arī Persijas līča valstīs, kurām automašīnas ražo Pitesti rūpnīca Rumānijā.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-