CITROËN zīmols šogad svin 90. gadadienu

Pievienots: 14. septembrī 2009 16:36 | Autors: SIA VEHO Mārketinga daļa | Komentāri: (0)

90 tehnoloģisku inovāciju un automobiļu radīšanas gadi
1919. gadā radītais CITROËN zīmols šogad svin 90. gadadienu. CITROËN piemīt spēcīga kultūra, kā iemesls ir nelokāmā vēlme saprast, pārsteigt un apmierināt savus klientus.



Preses relīze

Rīga, 2009. gada 15. septembrī

 

CITROËN vienmēr ticis veidots, domājot par nākotni. 1919. gadā apgrozībā laistais Type A modelis bija Eiropā pirmā masveidā ražotā automašīna. Pirms 75 gadiem Traction Avant diktēja noteikumus, kādam jābūt modernam automobilim. 2CV sniedz visiem pieejamu brīvību, braucot ar automobili. DS iemiesoja spēju progresēt. Marka savā gadadienā sniedz tieši to, kas vajadzīgs, pirmajā ceturksnī laižot klajā C3 Picasso ‘spacebox’ un gada beigās – jauno C3 ‘visiodrive’.

90 kreatīvu automašīnu gadi

CITROËN ir visvairāk kolekcionētais auto zīmols pasaulē. Ražojot savu laiku simboliskākās automašīnas – tai skaitā Type A, Traction Avant, 2CV un DS, līdz ar nesenākajiem Berlingo, C4 Picasso un jauno C3 – CITROËN vienmēr ir bijusi moderna un radoša pieeja mobilitātei.

90 inovāciju gadi

Vakardiena ar pirmo priekšējo riteņu piedziņas automašīnu Traction, šodiena ar Stop & Start tehnoloģiju un rītdiena ar hibrīda dīzeļmotoriem – CITROËN vīzija ir „Kreatīvas tehnoloģijas”.

Visvairāk tas nozīmē vienkāršu tehnisko un zinātnisko robežu pārkāpšanu, lai izdarītu pareizās izvēles – noderīgas un pārsteidzošas izvēles jaunu automašīnu un pakalpojumu veidolā, tādējādi ilustrējot Kreatīvu tehnoloģiju saukli.

90 iekarošanas gadi

CITROËN ir iegājis motosporta vēstures grāmatās, Pasaules rallija čempionātā iegūstot četrus Ražotāja titulus un piecus Vadītāju titulus ar Sebastjanu Lēbu (Sébastien Loeb) un Danielu Elenu (Daniel Elena). Šāda bagātīga vēsture – no rallija reidiem līdz kruīziem (croisières) – ir apliecinājums zīmola meistarīgajām tehnoloģijām un sacensības garam.

90 komunikācijas gadi

CITROËN pieeja komunikācijām ir drosmīga, netradicionāla un bez robežām. Sava zīmola un automašīnu atpazīstamības veicināšanai tas izmanto visu līdzekļus, sākot ar Eifeļa torni un beidzot ar internetu.

CITROËN šobrīd spēj izpausties tikpat spēcīgi kā pašā sākumā.


CITROËN plāno dalīties savā gadadienā. Septembra laikā bērni, pieaugušie, klienti un kolekcionētāji var pārbaudīt savas radošās spējas tīmekļa vietnē www.90.citroen.com, ko darot iespējams laimēt balvu – nakts pavadīšanu salonā Elizejas laukos 42. Šim neparastajam notikumam sekos virkne interaktīvu pasākumu, visiem ilustrējot „Kreatīvu tehnoloģiju” solījumu.


1919: CITROËN zīmola dzimšana

1919: Klajā tiek laists Type A – Eiropas pirmā masveidā ražotā automašīna

1920: Uzņēmuma pirmās mazbērnu novietnes radīšana

1922-1923: Pirmo reizi A2 riteņu-kāpurķēžu automašīnās tiek šķērsota Sahāra

1923: Klajā tiek laistas CITROËN rotaļlietas (miniatūras automašīnas, modeļi, utt.)

1924-1925: Croisière Noire (Melnais kruīzs) (30 000 km, šķērsojot Āfriku)

1924: Klajā tiek laists B10 – pirmā masveidā ražotā automašīna ar virsbūvi pilnībā no tērauda

1925: “CITROËN” zīme izgaismo Eifeļa torni – 10 gadu garumā

1928: C4 un C6 laišana klajā

1927: Čārlzs Lindbergs (Charles Lindbergh) apmeklē Javel rūpnīcu

1931-1932: Croisière Jaune (Dzeltenais kruīzs) (12 000 km, šķērsojot Āziju)

1933: Pirmais sporta sasniegums, kad Montlerijas autodromā „Petite Rosalie” 133 dienu laikā veica 300 000 km

1934: Tiek prezentēts Traction Avant – pirmā masveidā ražotā automašīna ar priekšējo riteņu piedziņu

1934: Michelin pārņem CITROËN

1935: Andrē SITROENS mirst

1936: Pirmā CITROËN automašīna ar dīzeļdzinēju

1947: Tiek prezentēts Type H – autofurgons ar priekšējo riteņu piedziņu un plakanu grīdu

1948: Tiek prezentēts 2CV

1954: Hidrauliskā balstiekārta debitē Traction Avant 15-6H modelī

1955: Tiek prezentēts DS

1957: Tiek beigta Traction ražošana

1959: Pirmā uzvara Montekarlo rallijā ar ID 19

1961: Ražotnes atklāšana Rennes Le Janais, lai laistu klajā Ami 6

1965: Vélizy tehniskā centra radīšana

1967: Parīzes motoršovā tiek prezentēts DS ar grozāmām priekšējām gaismām

1968: Klajā tiek laists Méhari

1970: Tiek prezentēts SM un GS

1973: 2CV Āfrikas rallija reids

1974: Tiek slēgta Quai de Javel ražotne

1974: Peugeot ģimene nopērk CITROËN zīmolu

1974: Klajā tiek laists CX

1975: Tiek izgatavots pēdējais DS modelis

1981: Savignac reklāma „En avant CITROËN” („Uz priekšu CITROËN”)

1982: Quai de Javel tiek slēgts

1984: C15 uzsāk savu 22 gadus ilgo karjeru

1985: Jauna zīmola identitāte ar baltiem aprieztiem ķeksīšiem uz sarkana fona

1986: Operācija Drakons, kad 140 jaunieši šķērsoja Ķīnu ar AX automašīnu modeļiem

1989: Klajā tiek laists XM

1991: CITROËN pirmās Parīze-Dakāra ātrumsacīkstes – un uzvara tajās

1991: Automobiļu žūrija Andrē Sitroenu viņa inovāciju dēļ ievēl par gadsimta ražotāju

1993: Klajā tiek laists Xantia

1993: Jauns reklāmas sauklis „Vous n’imaginez pas tout ce que Citroen peut faire pour vous” („Paskaties, ko Citroen var izdarīt tavā labā”)

1996: Klajā tiek laists Berlingo – pirmā brīvā laika aktivitātēm paredzētā automašīna

1997: Berlingo rallija reids, kad 198 jauni eiropieši devās no Parīzes uz Maskavu

1998: HDi dzinēju radīšana

1999: Pirmais Pasaules rallija čempionāts ar Xsara komplektauto

1999: Klajā tiek laists Xsara Picasso

1999: CITROËN gada pārdošanas apjoms pārsniedz viena miljona atzīmi

2001: Aulnay tiek atvērta CITROËN Konservatorija

2002: Klajā tiek laists C3 un C8

2003: Pirmais Konstruktora tituls Pasaules rallija čempionātā

2004: Klajā tiek laists C4 līdz ar Nīla Blomkampa (Neil Blomkamp) dejojošā robota reklāmu

2007: Salona atklāšana Parīzē Elizejas laukos 42

2006: Klajā tiek laists C4 Picasso

2008: Klajā tiek laists jaunais C5

2009: CITROËN Zīmols atdzimst jaunā identitātē, kā pamatā ir baltā, sarkanā un pelēkā krāsa


SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: „Kopš 2004. gada, kad sāku vadīt CITROËN Importētāju Latvijā, zīmols ir veicis patiesi ievērojamus attīstības soļus! Īpaši, kas attiecas uz modeļu piedāvājumu, atjaunotajiem modeļiem kā, piemēram, C4, Berlingo, C4 Picasso, C5, kuri turpina gūt panākumus gan Latvijas, gan Eiropas tirgū.

Un, protams, lēmums par CITROËN zīmola identitātes maiņu tieši ekonomiskās krīzes laikā, ir bijis visai drosmīgs solis no ražotāja puses, kas vēlreiz apliecināja, CITROËN drosmi, stabilitāti un mērķi attīstīties līdz ar laikmetu, apstākļiem un klientu vēlmēm.

Arī mēs kā CITROËN Importētājs Latvijā esam konstantā attīstības procesā, kas attiecas gan uz klientu servisu, kvalitāti un pārdošanu.”


Līdz ar CITROËN 90. gadu Jubilejas svinībām trīs mēnešu garumā (septembrī, oktobrī, novembrī) īpaši Jubilejas piedāvājumi populārākajiem CITROËN pasažieru un komerctransporta modeļiem, kā arī ļoti izdevīgi piedāvājumi CITROËN servisa pakalpojumiem.

Īpaša aktivitāte visiem CITROËN auto īpašniekiem - konkurss MANS MĪĻAIS CITROËN ar balvas fondu NEDĒĻA NOGALE PARĪZĒ!

Jebkurš CITROËN automašīnas īpašnieks, kas arī ikdienā pārvietojas ar šo auto, tiek aicināts piedalīties ar jautru, interesantu vai pat aizkustinošu stāstu par savu CITROËN.


Vairāk informācija SIA VEHO Mārketinga daļā

Kontakttālrunis 67 408704

e-pasts: marketing@veho.lv

www.90.citroen.com/lv/

www.citroen.lv

 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-