Ar e-Hdi "Peugeot" panāks degvielas patēriņa samazinājumu

Pievienots: 15. jūnijā 2010 11:58 | Autors: KW Bruun Baltic | Komentāri: (0)

PSA Grupas izpilddirektors Jean-Marc Gales un dzinēju un komponentu nodaļas vadītājs Christian Chapelle šīs nedēļas sākumā iepazīstināja ar jaunās paaudzes Stop&Start sistēmas e-Hdi, kurā apvienota starterģeneratora sistēma un dīzeļdzinējs. Stop&Start tehnoloģija izslēdz dzinēju ikreiz, kad transportlīdzeklis, piemēram, apstājas pirms luksofora vai ir nokļuvis ielu sastrēgumā, un tūlīt pat dzinēju iedarbina, kad tas nepieciešams.



Šo novatorisko sistēmu, kas samazina Hdi dīzeļdzinēja degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu līdz 15%, 2010.gada beigās sāks izmantot daudzos Peugeot modeļos. PSA Grupa līdz 2013.gadam plāno pārdot miljonu transportlīdzekļu ar e-HDi sistēmu.

E-HDi sistēmas vienreizīgums sasniegts pateicoties šādu tehnoloģiju kombinācijai:

- HDi dīzeļdzinējs, kas ir viens no efektīvākajiem starp pašreiz pieejamajiem.

- Stop&Start sistēma kopā ar otrās paaudzes starterģeneratoru.

- E-būstera sistēma, kas atļauj dzinēju nekavējoties iedarbināt.

- Elektroniska ģeneratora vadības sistēma reģenerējošai bremzēšanai.

- Pārnesumu kārba ar optimizētu pārnesumu pārslēgšanu.

Papildus visiem transportlīdzekļiem ar e-Hdi - riepas ar zemu rites pretestību.

Novatoriskā sistēma tiks izmantota gandrīz visiem Grupas transportlīdzekļiem ar 1,4 un 1,6 litru HDi-dīzeļdzinēju; pirmais modelis būšot Peugeot 308 un 407 pēctecis. 30% no visiem PSA Grupas modeļiem ar dīzeļdzinēju nākotnē būs saistīti ar e-HDi sistēmu.



Demonstrējot dzinēju, Jean-Marc Gales teica: "Es esmu pārliecināts, ka mūsu e-HDi tehnoloģija ātri kļūs par jaunu tirgus standartu, tieši tāpat, kā kādreiz notika ar HDi, un tā būs PSA Grupas galvenais trumpis, salīdzinot ar konkurentiem. Mūsu e-HDi dzinējiem ir labākie rādītāji gan degvielas patēriņa, gan CO2 izmešu ziņā, turklāt tie, pateicoties iespējai dzinēju iedarbināt nekavējoties, kā arī vibrācijas un trokšņa trūkuma dēļ, piedāvā lielisku braukšanas baudījumu."

Ar e-HDi PSA Grupa varēs nostiprināt savu pozīciju "tīru“ automašīnu jomā. E-HDi laišana klajā ir daļa no lielāka projekta, kas balstās uz tehnoloģisko jauninājumu pielietošanu, lai katram klientam piedāvātu transportlīdzekli ar vistīrākajām izplūdes gāzēm, un tas atbilstu arī viņa personīgajām vajadzībām. Turklāt šā projekta ietvaros papildus e-HDi tehnoloģijai Peugeot no 2010.gada līdz 2012.gadam tirgū ieviesīs:

- Elektromobīli Peugeot iOn (2010);

- Dīzeļhibrīdu Peugeot 3008 HYbrid4 (2011);

- Jaunus iekšdedzes dzinējus, piemēram, 1 l un 1,2 l trīscilindru benzīna dzinējus (2012).

2009.gadā PSA Grupa pārdeva gandrīz vienu miljonu transportlīdzekļu ar CO2 izmešu līmeni zem 130g/km. 2012.gadā PSA Grupa plāno pārdot vienu miljonu automobiļu ar CO2 izmešu līmeni zem 120g/km.

e-HDi fakti un skaitļi

Mērķis:

 
Līdz 2013.gadam pārdot 1 miljonu e-HDi automobiļu, 30% no HDi dzinējiem ir e-HDi sistēma

Investīcijas: 300 miljoni eiro

Patenti: Vairāk par 30

Projekta ilgums: 36 mēneši

Projektā iesaistītie dalībnieki: 500 inženieri un tehniķi.

1810.gadā dibinātais Peugeot ražo satiksmes līdzekļus no velosipēdiem līdz komercautomašīnām. Uzņēmums ar 10 000 pārstāvniecībām 160 valstīs ir viens no vadošajiem autoražotājiem pasaulē. 2009.gadā Peugeot pārdeva 1,84 miljonus transportlīdzekļu, no tiem pusei ogļskābās gāzes izmešu daudzums nepārsniedz 140 g uz vienu kilometru. KW Bruun ar 50 gadu darba pieredzi ir Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā, Dānijā, Zviedrijā un Īslandē, gada laikā pārdodot apmēram 40 000 Peugeot automašīnu.


Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-