Ļoti neparasts pikaps.

Pievienots: 11. maijā 2009 13:49 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Vai kārtējā amfībija? Tā varētu domāt, ieraugot dzelteno, laivai līdzīgo automobili. Tomēr, nē – automašīnas konstruktoru Eladu Barkanu interesē pavisam kas cits – viņš iecerējis progresīvu transporta līdzekli, pikapu ar motora novietojumu vidū.

Pirmais prototips, ko izraēliešu konstruktors bija gandrīz jau pabeidzis, pilnībā sadega 2007. gada Kalifornijas krūmāju ugunsgrēkos. Tagad tas uzbūvēts no jauna, un autors cer, ka 12 – 18 mēnešu laikā izdosies noorganizēt nelielas sērijas izlaidi. Pirmais gājiens, lai ieinteresētu profesionālās autobūves kompānijas tika izdarīts aprīlī, kad Counter Balance piedzīvoja debiju Ņujorkas starptautiskajā autosalonā.

 Counter Balance ir pilnpiedziņas transportlīdzeklis, kas paredzēts kravu pārvadāšanai. Pateicoties tam, ka motors novietots vidū, izdevies panākt gandrīz ideālu 50:50 svara sadalījumu. Līdz ar to novērsta parastā pikapu „slimība,” – pārāk „smags deguns,” braucot bez kravas. Šādai konstrukcijai ir vēl virkne priekšrocību: labāka vadāmība, īpaši slidenos apstākļos, mazāka traumu iespējamība frontālas sadursmes gadījumā (priekšā nav motora, ko trieciens varētu iestumt kabīnē). Un vēl kāds fakts – telpu, kur citkārt būtu atradies dzinējs, tagad var izmantot par bagāžnieku.

 Pikapa kravas telpu konstruktors izvietojis īpaši zemu, paredzot tai augstus bortus. Arī tas darīts ar nolūku – augstās sienas pasargā gan no ziņkārīgiem skatieniem, gan no „gariem nagiem.” Grīda ir 1,50 m gara, taču to var pagarināt līdz 2,25 m, izmantojot izvelkamu Extender. Bez pagarinātāja pikapa izmēri ir sekojoši: garums 4,86 m, platums 1,92 m, augstums 2,11 m.

Automašīnas kabīne veidota par paraugu ņemot Chevrolet Silverado, bet tas nozīmē, ka Counter Balance par telpas šaurumu sūdzēties nevajadzēs. Automobilis var uzņemt piecus pasažierus, kas savās sēdvietās nokļūst pa četrām durvīm. Otrā sēdekļu rinda ir neparasta – tā iekārtota tādejādi, ka aizmugurē sēdošajiem ir pašiem savs… vējstikls, kas nodrošina brīnišķīgu 360 grādu panorāmu. Lai šādus skatus varētu baudīt arī piebraucot tuvāk noskatītajam objektam, paredzēta pilnpiedziņa, ko papildina augstāks klīrenss un īsas pārkares.

 

Par dzinējspēku kalpo GM 4,6 litru 300 zirgspēku V8, taču konstruktors apgalvo, ka mašīnā var iemontēt arī četru un sešu cilindru benzīna motorus, dīzeļdzinējus, gāzes, elektro un hibrīdagregātus.Barkans ir pārliecināts, ka viņa izgudrojums varētu nomainīt lielākus pikapus vai kalpot kā ģimenes otrā mašīna. Cena vēl nav aprēķināta, taču autora interesēs ir panākt to iespējami konkurētspējīgāku.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-