Alfa Romeo 159 & Saab 9-5 Combi

Pievienots: 30. novembrī -0001 00:00 | Autors: Agnis Krauja | Komentāri: (0)

Abiem auto ir tikai tas, ka tie izceļas ar savu oriģinalitāti. Alfa ir ideāla izvēle, ja vēlies izteikti sportisku sedanu, bet pats jūties vairāk kā brīvmākslinieks nekā huligāns.

 

Kaisle un ledus

Katra lieta raida apkārtējiem signālus par tās lietotāju, bet auto iekarojis īpašu vietu savstarpējā saziņā. Mēdz teikt, parādi man savu autiņu, un es pateikšu kas tu esi.

 

 Auto — tas ir ne tikai pārvietošanās, bet arī izteiksmes līdzeklis. Tava mašīna spēj pastāstīt par tavu ieņemamo amatu, atbildību, inteliģenci, vai esi praktisks, sportisks, vai neatkarīgs savās domās un darbos, un var arī uzrādīt tevī snobisma un pašpietiekamības pazīmes. Pat tie, kas skeptiski attiecas pret apkārtējo lietu raidītajiem signāliem, nevar izbēgt no to ietekmes uz savu tēlu.Tiesa, ne vienmēr auto īpašnieks, izvēloties savu braucamo, ir padomājis - kādus signālus raidīs sabiedrībai un kā viņu šajā mašīnā uztvers citi. Kā uzskatāms piemērs šeit ir lieliskie bavāriešu automobiļi, kuriem diemžēl daļa to lietotāju ikdienā kultivē konkrētu negatīvo tēlu… Tāpēc gadās redzēt cilvēkus, kuri no cita auto nesen pārsēdušies “bumerā” un nesaprot, kāpēc viņus citi satiksmes dalībnieki vairs nemīl – nākas maksāt par citu grēkiem. Bet ir arī tādi cilvēki, kas nepakļaujas bara instinktiem un likumiem, kurus raksturo spilgta individualitāte. Šāda cilvēka izvēli nenosaka vispārējie sabiedrībā valdošie principi. Tā drīzāk ir uzdrošināšanās nopirkt auto, kura galvenais vēstījums ir — esmu sava ceļa gājējs. Izvēloties īpašu auto, tu kļūsti nevis par vienu no bara, bet gan vienu no nedaudzajiem. Šodien jūsu uzmanībai – divi auto, divas personības, katra ar savu atšķirīgu spilgtu individualitāti.

 Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Vienas no leģendārākajām Eiropas automarkām – Alfa Romeo – vēsture sākās tālajā 1910. gadā, kad nelielo manufaktūru Itālijas pilsētā Milānā, kas tolaik būvēja licenzētus automobiļus Darraq, nopirka itāļu uzņēmēju grupa un pārdēvēja par A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). Pašreizējo nosaukumu pēc Pirmā pasaules kara kompānijai deva Nikola Romeo, kurš 1915. gadā nopirka A.L.F.A.. Vairāk nekā 90 gadu .Katra jauna Alfa jau kopš 70.gadu sākuma tika prezentēta kā lielais izrāviens, bet pa īstam tas izdevās tikai 165.modelim, kurš parādījās tirgū 1997.gadā. Tas patiesi bija neaizmirstams auto ne tikai ar savu kvēlo dabu un dizainu (ķīļveida siluets 100% alfas stilā), bet arī ar uzlaboto šasiju, braukšanas komfortu, harismātiskajiem dzinējiem (Twin Spark un V6), kā arī nebijuši augstiem kvalitātes standartiem.Starp daudziem auto pasaules jaunumiem šogad Ženēvas auto izstādē debitēja arī 165.modeļa mantiniece "Alfa Romeo 159", uzreiz nokļūstot izstādes apmeklētāju uzmanības centrā.


"Alfa 159" ir pilnībā no jauna būvēts modelis, kas tapis ciešā sadarbībā ar "Maserati" un slaveno itāļu dizaineru Giorgetto Giugiaro. Dizainā skaidri redzma pēctecība – no jebkura attāluma un no jebkura skatu punkta tā nepārprotami ir īsta Alfa! Jaunais modelis tiek uzskatīts par nozīmīgu pagrieziena punktu "Alfa Romeo" vēsturē – šim auto jākļūst par itāļu auto celmlauzi Eiropas tirgus iekarošanā. Automašīnas radītāju mērķi ir ambiciozi – premium segmentā konkurēt ar vācu autoražotājiem. Izmantojot tradicionālo dizaina un sportiskā gara pārākumu, "Alfa 159" tagad met izaicinājumu arī tehnoloģisko risinājumu un kvalitātes jomā. Pats ražotājs jauno "Alfa Romeo 159" prezentēja šādi: tas ir paliels auto, taču tam piemīt "Alfa Romeo" sporta automobiļiem raksturīgie kompaktie gabarīti, kas panākts, sabalansējot virsbūves proporcijas ar auto ietilpību. "Alfa Romeo 159" ir prestižs auto, kurš sevī apvieno itāļu stilu ar "Alfa Romeo" sportisko eleganci.

Dizains izceļas ar ideālām proporcijām un vieglām, tīrām līnijām. Priekšējā daļa ir ļoti izteiksmīga. Šeit dominē markas automobiļiem raksturīgais hromētais vairogs, ko lieliski papildina jaunie izstieptie lukturu bloki ar trim nelieliem apaļiem gaismas ķermeņiem. Vienotie stilistiskie risinājumi turpinās arī aizmugurē. Domājot ne vien par eleganci, bet arī muskuļu radīšanu, "Alfa Romeo 159" ir izveidotas sportiski platajiem riteņiem atbilstošas paplašinātas riteņu arkas, uz aizmuguri novirzīts priekšējais jumta balsts, uzsverot jaudīga dzinēja esamību zem motora pārsega, plata viduslīnija un nobeigumā divi hromēti izpūtēju uzgaļi. Interesanti, ka "159" modeļa dizaineri nolēmuši tomēr neslēpt aizmugurējo durvju rokturus kā tas bija darīts 156. modelim. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, jaunais ir par 200 kg smagāks, krietni lielāks un ietilpīgāks. Tas ir 4,66 metrus garš, 1,828 metrus plats un 1,417 metrus augsts, bet riteņu bāze ir 2,7 metri.

 Sēžamies iekšā. Tāpat kā ārienē, arī interjerā ir jūtama itāļu sportiskās elegances aura. Ekselenta trīsspieķu stūre, kāda var būt vienīgi alfai, aiz tās divas dziļas pulksteņu akas spidometram un tahometram ar tradicionālo nulles pozīcijas novietojumu apakšā, sarkans infodisplejs, bet temperatūras un benzīna rādītāji ievietoti trīs atsevišķās mazākās akās centrālajā konsolē, kas apdarināta ar reljefu alumīnija izskata materiālu. 

Nevarētu teikt, ka salonā ir plašuma sajūta, tomēr ergonomika izstrādāta perfekti - viss pakārtots vadītāja ērtībām, pat centrālā konsole ir nedaudz vērsta vadītāja virzienā un visas vadības ierīces, podziņas un kloķīši ap vadītāja sēdvietu ir ērti sasniedzami. Jau salona iekārtojums nepārprotami norāda – alfa ir mašīna vadītājam. Sportiski stingrie ādas sēdekļi pārsteidz ar visplašākajām elektroregulācijas iespējām.

 Alfai vairs nav atslēgas tradicionālā izpratnē. To iedarbina, ievietojot atverē tādu kā atslēgas breloku, tūlīt iemirdzas efektīgās mērinstrumentu skalas, un tad var piešķilt motoru ar starta pogu. Aizmugurējā sēdeklī kājām vietas nav daudz, aiz 188 cm gara vadītāja varot iesēsties 178 cm auguma pasažieris, tomēr attiecībā pret priekšējiem viņš jutīsies diskriminēts. Komfortam kalpo plašais aprīkojuma klāsts, kurā bez adaptīvajiem lukturiem, lietus, krēslas un parkošanas sensoriem ietilpst audiosistēma ar MP3 failu atskaņošanas iespējām, 10 CD mainītājs, divu zonu klimata kontrole, elektriski regulējami sēdekļi, kruīzkontrole un visbeidzot arī dzinēja iedarbināšanas poga centrālajā konsolē. Bagāžnieka atslēgu iespējams atslēgt divos veidos: ar pogu, kas novietota salona griestos pie atpakaļskata spoguļa vai nospiežot podziņu atslēgas brelokā, tomēr pēc tam vienalga nāksies aizvērtā stāvoklī joprojām esošo bagāžnieka vāku no ārpuses pacelt ar roku, riskējot sasmērēties. Jaunajam auto pieejami seši dažādi dzinēji, trīs benzīna agregāti un trīs dīzeļi. Ražotājs īpaši izceļ vidējo jaudas rādītāju, kas dažādiem dzinējiem svārstās robežās no 81 līdz 85 zirgspēkiem uz motora darba tilpuma litru. Visi dzinēji bez izņēmuma atbilst stingrajiem "Euro4" izplūdes gāzu toksiskuma standartiem. Dzinējus "Alfa Romeo" piedāvā komplektēt ar jaunām sešu pakāpju manuālajām, automātiskajām pārnesumkārbām vai arī Selespeed pusautomātu. Atkarībā no dzinēja "Alfa Romeo 159" vai nu sērijveidā (topmodelim), vai arī pēc izvēles tiks piedāvāts arī ar pastāvīgās pilnpiedziņas sistēmu. Mūsu "Alfa Romeo 159" aprīkots ar 2,2 litru četru cilindru dzinēju (185 ZS, 230 Nm), kas liekas absolūti reaktīvs, tāpēc grūti saprotams, ko iesākt ar topmodeli ar 3,2 litru V6 benzīna dzinēju (260 ZS, 322 Nm).


 Braucam! Jau brauciena pirmajā pusstundā rodas jautājums - kādēļ pret bumeru tradicionālajiem stiķiem allaž tik iecietīgie ceļu policisti mūsu alfai uzreiz pievērš uzmanību kā potenciālam agresoram... Tomēr nekas nespēj sabojāt mašīnas sniegt braukšanas baudu! Fantastiski asa un precīza stūre – tikai 2,2 apgriezieni no vienas atdures līdz otrai, fantastiskas bremzes – tikai 36 metri no 100 km/h ātruma līdz miera stāvoklim. Fantastiska sešpakāpju mehāniskā ātrumkārba ar sportiski īsiem ātrumkloķa gājieniem. Jaudīgais motors ir diskrēti kluss, un tikai tā kārtīgi ieminot grīdā, tas ierēcas kā īsts sacīkšu zvērs, liekot uzreiz nobālēt kādam līdzās braucošam pašmāju tūninga šedevram, kurš iepriekš palēnām bīdoties sastrēgumā ar savu dobjo purkšķināšanu jau bija radījis galvassāpes sev pašam un apkārtējiem. Uzņemot ātrumu, tu pie stūres zaudē savu es un it kā saplūsti ar mašīnu vienā veselumā, aizmirstas viss iepriekš uzsvērtais par dizainu un aprīkojumu, jo pāri visam ir mežonīgs braukšanas prieks! Alfa ir jūtīga un paklausīga, tā it kā nolasa tavas vēlmes un izpilda tās ātrāk, nekā tu paspēj tās noformulēt. Liekas – alfas iespējām nav nekādu robežu! Pat pārgalvīgās virāžās mašīna turas pie ceļa vēsā mierā, pat bez mazākās riepu švīkstoņas. Pilnīgs dinamiskais komforts jebkuros apstākļos, pat uz izdangāta grantenieka. Piekare nav tik cieta, kā varēja gaidīt, un tā spēj panest bedres labāk nekā daži pavisam mietpilsoniski autiņi. Degvielas patēriņš vidēji 9,4 l/100km šādam dinamiskajam komfortam ir gandrīz vai negaidīti pieticīgs.  EuroNCAP testos "Alfa Romeo 159" ieguvusi augstāko drošības novērtējumu – 5 zvaigznes. Mašīnai ir vesela virkne aktīvās un pasīvās drošības elementu, starp kuriem var atzīmēt astoņus gaisa spilvenus (tostarp arī gaisa spilvenus, kas aizsargā ceļus, un logu aizkarus), drošības jostu spriegotājus, aktīvos galvas balstus, kā arī dažādas elektroniskas sistēmas, kas noderēs ekstrēmās situācijās, piemēram, stabilitātes sistēmu VDC (Vehicle Dynamic Control) ar ABS, ASR, bremžu asistentu u.tml.

 Šis ir pilnīgi jaunas ideoloģijas auto – paralēli dizainam un braukšanas baudai īpaša vērība pievērsta drošībai un kvalitātei. Itāļi neslēpj ambīcijas ar "159" modeli konkurēt ar vācu 3.sērijas BMW un Audi A4, un šoreiz tā nebūt nav pārspīlēta bravūra. Jaunā "Alfa Romeo 159" jau šobrīd ir šokējusi Eiropas auto tirgu, balsojumā par Eiropas 2006. gada auto ieņēmusi 3. vietu, kas ir lielisks sasniegums mašīnai, kura nebūt neatrodas demokrātiskajā cenu segmentā. Bez tam jau daudzi eksperti jauno sportisko sedanu atzinuši par labāko savā klasē un veiksmīgāko "Alfa Romeo", kāds jebkad radīts.

 Saab 9-5 Sport Combi 2.3 T

 Svenska Aeroplan Aktiebolaget dibināta 1937. gadā kā nacionāla militārās aviācijas rūpnīca. Pēc kara zviedru inženieriem, kuri līdz šim bija projektējuši bumbvedējus un iznīcinātājus, tika dots uzdevums radīt automobīli. Pirmais modelis Saab 92 tika izlaists 1949.gadā, un izraisīja šoku Eiropas auto pasaulē - šis auto tik ļoti atšķīrās no visiem tā laika modeļiem ar īpatnējo veidolu, kas atgādināja lidmašīnas korpusu bez spārniem, divcilindru divtaktu dzinēju un citām dīvainībām. Nu jau vairāk kā piecdesmit gadus Saab ražo automobiļus, taču zviedru inženieru tradīcijas joprojām balstās aviācijā, un viņi ražo automašīnas cilvēkiem, kuri meklē vairāk nekā vienkārši pārvietošanās līdzekli, - drošas automašīnas, kurām gan dizainā gan braukšanas pieredzē, ir sava īpaša, ļoti noteikta identitāte.1990.gadā par 50% Saab kompānijas īpašnieku kļuva General Motors korporācija, līdz ar to sākās neizbēgama modeļu unifikācija, gadu gaitā nākamie Saab arvien vairāk sāka zaudēt individualitāti, iegūstot vairāk prestiža un komforta apmaiņā pret savu es. Arī Saab 9-5 modelis tika radīts uz Opel Vectra bāzes, bet tam izdevies saglabāt individualitāti, zviedru stilu un oriģinālus tehniskos risinājumus. Nevienā citas markas automobilī neatradīsiet, piemēram, aizdedzes atslēgas ligzdas novietojumu uz centrālā tuneļa starp sēdekļiem.Atjaunotais "Saab 9-5" debitēja Frankfurtes auto izstādē septembra vidū. Zviedru autobūvētājs joprojām balstījies uz pārbaudītām vērtībām - progresīvu dizainu, sportiskām braukšanas īpašībām un vadāmību, kura saskaņā ar ražotāja sacīto ir precīzāka nekā vecajos modeļos.


 Kopš 1997.gada un bez būtiskām izmaiņām ražotais zviedru markas populārākais modelis "9-5" tika pārveidots atbilstoši jaunāko "SAAB" modeļu vienotajai stilistikai, ko labi var redzēt automobiļa priekšējās daļas noformējumā. Lielākās izmaiņas notikušas tieši priekšējā daļā, nomainīti visi priekšējie virsbūves elementi līdz pat durvīm. Jaunais dizains veidots pēc 2001.gada konceptautomobiļa "Saab 9X" parauga un kopumā izskatās visai nepierasti. Šajā ziņā jāatzīmē neparastās formas un konstrukcijas aptumšotie priekšējie lukturi un radiatora dekoratīvais režģis biezos hromētos rāmjos (kādam degustācijas dalībniekam šie elementi atgādināja Gunta Ulmaņa brilles), jaunais priekšējais buferis ar lieliem gaisa tvērējiem tā sānos un vizuālu radiatora dekoratīvā režģa turpinājumu lejasdaļā. Arī lūkojoties no aizmugures, manāmi zviedru centieni piešķirt automobilim sportiskāku, svaigāku izskatu; īpaši uzkrītoši ir jaunie lukturi un divi izpūtēja uzgaļi, pa vienam katrā pusē.

 Kopumā jaunais "Saab 9-5" dizains izceļas ar agresīvāku skatu un skaidrākām virsbūves līnijām. Svaigāks kļuvis arī interjers, ieskaitot apdari un priekšējo paneli ar modernizētām mērinstrumentu skalām. Tumšā koka apdare melnas plastmasas ietvarā panelī tā kā nedaudz disharmonē ar gaišas ādas salonu un sēdekļiem, bet tas ir gaumes jautājums. Kā jau saabā, šeit ir izteikta vadītāja vietas izjūta. Lielākā instrumentu paneļa daļa veido loku ap vadītāju. Tas ir loģiski izkārtots un sniedz taustāmu mēraparātu un vadības sviru sajūtu. Stūres rats ir regulējams vēlamajā slīpumā un sasniedzamībā. Zaļš instrumentu paneļa apgaismojums un Nakts paneļa funkcija sniedz atbrīvotu braukšanu tumsā - izslēdz visus liekos rādītājus, atstājot vien zaļi degot spidometru, un atliek vien cerēt ka degvielas neaptrūksies. Saab informācijas displejs novietots augstu uz kokpita, tuvu vadītāja dabiskajam skata augstumam. Butterfly atvāžamais glāžu turētājs, kas nospiežot podziņu, burtiski izlido no paneļa, spējīgs sabaidīt ne vienu vien līdzbraucēju – jautrība zviedru stilā. Kā jau lielās klases automobilī pieklājas, 9–5 aizmugurē ērti var justies trīs sēdētāji, kam nav jābūt sīka auguma, tomēr, ja aizmugurē sēž tikai divi pasažieri, viņi jutīsies laimīgāki. Jāatzīmē, ka bagāžas nodalījumu nosedzošais plaukts ir ar cietu virsmu un trīskārt salokāms garenvirzienā, tomēr arī šādā stāvoklī tas saglabā savu platumu, tādēļ gadījumos, kad paredzēts universāli izmantot lielas bagāžas pārvadāšanai, plauktu labāk atstāt mājās. Daži degustācijas dalībnieki sūdzējās par vietas trūkumu sīklietām - plauktiņā priekšējā panelī nevarot ielikt mobilo telefonu, nav kur nolikt brilles, dzesējamais cimdu nodalījums paredzēts vienīgi cimdiem, vienīgās ietilpīgās kabatas atrodas durvīs. Saulainajās dienās noderīgs ir dubults saulessargs, kura vienu daļu var nolocīt uz vējstiklu, otru — uz sānu logu, tomēr tas novietots nedaudz ieslīpi, tādēļ ne viena vien pasažiere piedzīvos šoku, kad atverot saulessarga spogulīti, tajā ieraudzīs...aizmugurē sēdošā seju. Nakts lasītājiem noderīga būs griestu lampiņa ar regulējamu gaismas kūli, nu gluži kā lidmašīnā. Mūsu degustējamais vagona SportCombi Arc aprīkojuma līmeni nekādi nevar uzskatīt par pieticīgu – ir ABS, EBD, ESP, automātiskā divu zonu klimata kontrole, radio un kompaktdisku atskaņotājs, audiosistēmas kontrole uz stūres, elektrizēti stiklu pacēlāji un spoguļu regulēšana, stūres augstuma un attāluma regulēšana, kruīzkontrole un borta dators utt.Tehniskas dabas uzlabojumi ietver modernizētu balstiekārtu, kas nodrošina vēl ciešāku automobiļa un vadītāja sadarbību un atsaucīgāku vadāmību. Lai cik arī smagi piekrauts nebūtu Saab 9-5 universālis, tā aizmugurējā piekare, uzsākot kustību, automātiski atjauno braukšanai nepieciešamo klīrensu. Jaunais "Saab 9-5" pieejams ar 1,9 TiD (150 ZS) dīzeļmotoru, kā arī 2,0 un 2,3 litru benzīna turbomotoriem (no 150 līdz 260 ZS). Vēlāk paredzēts piedāvāt arī 2,0 litru iekšdedzes turbomotoru, kas darbināms ar bioetanolu. Tomēr 2,8-litru 250 ZS turbomotors, kas nesen parādījās „SAAB 9-3” automobiļos, atjaunotajam „ 9-5” modelim nebūs pieejams, jo vienkārši to nevar ievietot pašreizējā auto konstrukcijā.


Degustējamais Saab 9-5 Sport Combi 2.3 T (220 ZS) benzīna dzinējs ar automātisko pārnesumkārbu apliecināja markas augsto reputāciju — patīkama gaita, precīza un viegla vadāmība, ievērojams dinamiskums, pat azartiskums Sport režīmā. "Saab" turbodzinēja raksturs nav tā uzreiz pamanāms - sākumā tas it kā laiski snauž, taču modri vēro ceļu, un tad nepieciešamības gadījumā izšauj kā atspere (7,8 sekundes līdz 100km/h). Varētu domāt, ka šis asfalta lidaparāts, kas atteicies no sajūga pedāļa, dinamiskāku paātrinājumu sasniegs, ja vadītājs nepaļausies uz piecpakāpju automātu, bet manuālā režīmā operēs ar ātrumpārslēga ausīm uz stūres, tomēr šeit nākas vilties – automāts nav bez ierunām paklausīgs, pārslēdzas ar aizturi, un galu galā pareizo robu tomēr izvēlas pats. Augstākos ātruma režīmos atklājas stingrās piekares jēga un stūres mehānisma kvalitātes - mašīna uzvedas precīzi, brauc klusi un stabili. Tomēr visvairāk komforta auto ļaus izbaudīt, braucot lielus attālumus. Savukārt pilsētā šis 4,84 metrus garais auto sev vietu tik viegli neatradīs pat ar autonovietošanas sensoru palīdzību. Degustācijas laikā mūsu auto tomēr parādīja lielāku apetīti - degvielas patēriņu, nekā ražotāja norādītie 10,3 l/100 km.

Zviedru autiņi jau izsenais ir slaveni ar savu drošību. Arī 9-5 jau izcīnījis maksimālās 5 zvaigznes EuroNCAP kreštestos, pat neskatoties uz to, ka šajā auto, atšķirībā no jaunākajām mūsdienu tendencēm, ir tikai četri drošības spilveni, toties sānu spilvenu apjoms ir palielināts divas reizes – līdz pat 20 litriem! Noslēgumā jāatzīmē, ka šādā “briļļainā” izskatā "SAAB 9-5" tiks ražots tikai apmēram gadu, pēc tam dodot vietu pilnīgi jaunas konstrukcijas pēctecim.

 Secinājumi

Alfu nav iespējams uztvert racionāli, bez emocijām. Tieši tādēļ uzskatu, ka nav jēgas itāļu mākslasdarbu salīdzināt ar perfektajiem vācu amatnieku darinājumiem. Katram savs, vienam – vijole, citam – pistole. No savas pieredzes varu tikai pateikt, ka braucot ar Alfu, autožurnālists kļuva par dzejnieku! Alfa ir vairāk nekā mašīna – asa kā žilete un romantiska kā pirmais skūpsts. Tā ir ugunīga un maiga, kārdina un provocē, vilina pie bezdibeņa malas un izglābj pēdējā brīdī… Ideālas ķermeņa formas un proporcijas, satriecošs acu skats, fascinējoša personība ar spēcīgu raksturu – ja man ir Alfa, man citu meiteni nevajag…


Jā, arī Saab nav vienkārši pārvietošanās līdzeklis, - tas ir auto ar līdzsvarotu personību, stipru nordisku raksturu un neapšaubāmu inteliģenci. Orģinālais skandināvu dizains to liek pamanīt starp citiem, to izceļ arī tehniskie risinājumi, kuri ir ļoti atsķirīgi no vispārpieņemtajiem, un vēl ir kāda īpaša aura, kura piemīt tikai Saabiem...

Kopīgs abiem auto ir tikai tas, ka tie izceļas ar savu oriģinalitāti. Alfa ir ideāla izvēle, ja vēlies izteikti sportisku sedanu, bet pats jūties vairāk kā brīvmākslinieks nekā huligāns. Kādas ir alternatīvas? - Mūsu pagājušā gada jūlija numurā degustētais Saab 9-3 Sport Sedan. Bet, ja vēlies atšķirīgu, interesantu, stilīgu universāli, tad Saab 9-5 SportCombi ir pareizā izvēle, un iespējamā alternatīva varētu būt Autoinfo pirms gada apskatītais Peugeot 407 SW.  Abi šoreiz degustētie auto nav salīdzināmi lielumi, tie ir divas personības, katra ar savu atšķirīgu spilgtu individualitāti. Pilnīgi dažādas ideoloģijas, kaisle un ledus.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-