Pievienots: 27. martā 2010 07:34 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (1)
Nīderlandes Tehniskās Universitātes Delft profesora Vobo Okela vadība radīts nākotnes autobusa koncepts. 15 metrus garajā Superbus paredzēta vieta 23 pasažieriem. Iekāpšana notiek pa astoņām, katrā pusē novietotām un uz augšu veramām durvīm. Salonā braucējus sagaida augstākās klases limuzīnam atbilstošs komforts un drošība. Katram pasažieriem individuāli nodrošinātas tādas ekstras kā klimata iekārta, internets, TV un drošības spilveni.
Superbus piedziņa notiek ar 400 ZS elektromotora palīdzību, kas konstruēts tā, ka īslaicīgi vadītāja rīcībā var būt pat 800 ZS. Tas nozīmē, ka teorētiski autobusa maksimālais ātrums var sasniegt pat 250 km/h. 750 sensori kontrolē absolūti visu, kas notiek uz ceļa un salonā: daļa no tiem saistīta ar radaru, kas uztausta šķēršļus un automātiski nosprauž optimālo maršrutu, liekot spēkratam no tiem izvairīties, bet daļa pārvalda salonu – kontrolē, lai ikviens pasažieris būtu piesprādzējies, lai nepieiet pārāk tuvu durvju ailei, kad darbojas atvēršanas mehānisms un tml.
Vēl daži fakti: autobusa svars – 9,5 tonnas, akumulatoru nodrošinātā tāldarbība – 210 km, bremzēšanas ceļa garums 250 km/h – 0 km/h – mazāk par 200 metriem.
Superbus testi tika uzsākti pirms diviem gadiem un jau 2015.gadā „lidojošais holandietis” gatavs uzņemt pirmos pasažierus.
Komentāri:
c9orwk <a href="http://tahlysxxstvl.com/">tahlysxxstvl</a>, [url=http://duqjsajwvbcx.com/]duqjsajwvbcx[/url], [link=http://kbxeywwwijwz.com/]kbxeywwwijwz[/link], http://rmsafyramxrd.com/