Pievienots: 4. martā 13:10 | Autors: | Komentāri: (0)
Ford ir prezentējis jauno Puma – stilīgu un augstajām tehnoloģijām bagātu Eiropas pircēju pieprasītā modeļa jaunāko paaudzi. Kompakto krosoveru raksturo pilnīgi jauns interjera dizains, liela izmēra digitālais instrumentu panelis un centrālais ekrāns, jaunākās paaudzes savienojamības funkcijas, modernākās braukšanas atbalsta tehnoloģijas, ārējie gabarīti, kas nodrošina vieglu manevrēšanu pilsētā, un plašs salons pieciem braucējiem un viņu mantām, lai tuvi un tāli ceļojumi būtu vēl baudāmāki.Salona priekšējā daļa ieskauj braucējus sportiskā stilā ar ērtā augstumā novietotiem ekrāniem, kas ir pavērsti pret vadītāju, savukārt fizisko pogu tik pat kā nav, radot vizuāli tīras un rāmas telpas izjūtu. Jaunās Puma vadītāju rīcībā ir 5G mobilo datu pārraides savienojums, kas ievērojami atvieglos jebkādus ikdienas uzdevumus – vienalga, vai tas būtu ikrīta brauciens uz darbu, apbraucot sastrēgumus, vai lūgums virtuālajam asistentam Alexa Built-In pa ceļam iegādāties rīta kafiju.
Inovatīvas tehnoloģijas braukšanu ar ieslēgtu kruīza kontroli padara daudz dabiskāku, jo automobilis automātiski samazina ātrumu pirms krustojumiem un pagriezieniem, ļauj labāk pārredzēt līkumus diennakts tumšajā laikā un centrālajā skārienekrānā nodrošina skatu no augšas, lai parkošanās lielpilsētas burzmā būtu vienkārša un viegla. Jauniem piedzīvojumiem ārpus pilsētas palīdz ļauties atsaucīgi un efektīvi vieglā hibrīda dzinēji ar jaudu līdz 155 ZS vai pat 170 ZS, ko maksimāli attīsta jaunais sportiskais Puma ST Powershift modelis. Ford ir paziņojis, ka jau šogad tiks prezentēta arī pilnībā elektriskā Puma Gen-E – pirmais Puma modelis, kas nodrošinās braukšanu tīrā elektriskajā režīmā, neradot izplūdes gāzes.
“Puma klienti mums atklāja, ka viņiem ārkārtīgi patīk braukt ar stilīgāko kompakto krosoveru, kāds šobrīd pieejams, un ka viņi pastāvīgi atrod jaunus veidus, kā izmantot MegaBox nodalījumu, kas bagāžniekam piešķir tādas dimensijas, kādu nav nevienam citam šādas klases automobilim. Puma īpašnieki arī sacīja, ka pārsteidzošs dizains un modernas savienojamības iespējas ērtai ikdienas pārvaldīšanai paceltu Puma nākamajā līmenī,” sacīja Džons Viljamss, Ford Blue vadītājs Eiropā. “Tieši to mēs arī izdarījām. Mēs radījām modernu stilu, aizraujošu digitālo pieredzi un izmantojam to pašu integrēto SYNC 4 savienojamības funkciju klāstu, kāds ir lielāka izmēra krosveru modeļiem, piemēram, jaunākās paaudzes Kuga. Tas viss veido bagātīgu, bet tai pašā laikā vienkāršu modeļu klāstu, kas jaunajai klientu paaudzei ļaus vieglāk nekā jebkad agrāk izvēlēties saviem piedzīvojumiem piemērotāko Ford modeli.”
Tehnoloģijas vienkāršākai dzīvei
Lai vadītājs vienmēr varētu koncentrēties uz ceļu, viņa rīcībā ir divi liela izmēra ekrāni – pielāgojamais 12,8 collu instrumentu panelis ataino katram vadītājam būtiskāko informāciju, savukārt augstas izšķirtspējas 12 collu centrālais skārienekrāns ļauj viegli pārlūkot un kontrolēt kartes, informācijas un izklaides sistēmu, kā arī citas funkcijas, piemēram, klimatu un sēdekļu apsildi.
Jaunās Puma SYNC 4 savienojamības un informācijas un izklaides sistēmai ir divreiz lielāka skaitļošanas jauda nekā iepriekšējā versijā, un tā mācās pielāgoties, lai vadītāja visbiežāk izmantotajām funkcijām varētu piekļūt ātrāk. Balss atpazīšana saprot dabisko sarunvalodu, savukārt viedtālruņa integrāciju automobilī ievērojami atvieglo bezvadu Apple CarPlay un Android Auto atbalsts un ierīces bezvadu uzlādes paliktnis.
Pat bez automobilim pievienota viedtālruņa vadītāji var jautāt Alexa Built-in: “Kas šodien ir ieplānots manā kalendārā?”, “Kāds būs ceļš mājup?” vai “Atskaņo manas mīļākās dziesmas”, un tā būs iespēja izcelties augstvērtīgajai standarta skaņu sistēmai vai par papildu samaksu pieejamajai 10 skaļruņu B&O audio sistēmai. Gaumīgais komforts ap vadītāja sēdvietu ir papildināts ar jaunu bīdāmu roku balstu un sportiska dizaina divu spieķu stūri.
Jaunā Puma padara braukšanas pieredzi krietni ērtāku un vieglāku, pateicoties inteliģentajai adaptīvajai kruīza kontrolei ar Stop & Go funkciju un joslas centrēšanas sistēmu, kas automobili paātrina un bremzē sevišķi plūdeni. Tāpat sistēma var izmantot prognozējošo ātruma asistentu, lai pirms pagriezieniem, rotācijas apļiem un uzbraukšanas vai nobraukšanas no maģistrāles pielāgotu kruīza režīma iestatījumus. Pilsētā un šaurajās stāvvietās noderēs 360 grādu kamera, kas var parādīt skatu uz auto no augšas.
Jaunie priekšējie lukturi ir kas vairāk par atsvaidzinātu dizainu un atšķirīgu gaismas signatūru, jo Puma papildaprīkojumā tagad pieejama Dynamic Matrix LED tehnoloģija ar prognozējošajām dinamiskajām pagriezienu gaismām.
Jaunajai Puma piemīt liela automobiļa praktiskums. Tās bagāžnieka grīdā ir 80 litru MegaBox nodalījums, kurā bez grūtībām var ievietot nelielu lielveikala iepirkumu ratiņu saturu. Bagāžniekā vertikāli var ievietot divus golfa nūju komplektus, un pat ar pieciem pasažieriem salonā bagāžai, iepirkumiem vai suņa būrim atliek vairāk nekā 450 litru telpa.
Klienti var izvēlēties starp Titanium, ST-Line un ST-Line X versijas modeļiem. Tiem visiem ir kupeju iedvesmotais eksterjera stils un unikāla dizaina priekšējais bampers, radiatora režģis un vieglmetāla diski. Apkārtējo uzmanību garantēti piesaistīs sešu krāsu palete, kurā tagad ietilpst arī Cactus Grey tonis, kas Puma iepriekš nebija pieejams, un ārējo spoguļu korpusos iebūvētie lukturi, kas uz zemes projicē Puma logo.
Jaunajos Puma modeļos ir Ford 1,0 litru EcoBoost Hybrid dzinējs ar 48 voltu vieglā hibrīda sistēmu, kas palīdz ietaupīt degvielu un maksimālo veiktspēju palielina līdz pat 155 ZS. Sportiskākas braukšanas entuziastiem Ford Performance ir izstrādājis Puma ST Powershift ar sporta šasiju, atšķirīgu dizainu un specifikācijām, kā arī ar līdz pat 170 ZS maksimālo jaudu, ko velkošajiem riteņiem pievada ātrdarbīga 7 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas pieejama arī citiem Puma variantiem.
Eiropā radītā Puma tiek ražota Ford Otosan modernajā Krajovas montāžas rūpnīcā Rumānijā.
Komentāri: