Pievienots: 28. oktobrī 2015 16:47 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)
Honda atklājusi informāciju par sērijveida modeli Clarity Fuel Cell, kas savu pirmizrādi piedzīvo pašlaik notiekošajā Tokijas motoršovā.
Clarity Fuel Cell ir 4,89 m garš sedans, kas paredzēts pieciem braucējiem. Salīdzinājumā ar Honda pirmo ūdeņraža auto FCX Clarity, jaunā modeļa spēka iekārta izmēros sarukusi par 33 procentiem, pateicoties par 20 procentiem mazākajām (par 1 mm) degvielas šūnām. Pieaugusi arī jauda – ja FCX Clarity tā bija 134 ZS, tad jaunajam ūdeņraža degvielas auto tā sasniedz 177 Zs. Ražotājs norāda, ka ūdeņraža iepildīšana tvertnēs aizņem trīs minūtes, kas ļaus veikt aptuveni 700 kilometrus. Automašīna komplektēta ar 18 collu riteņiem un diožu lukturiem, bet vadītājs varēs izvēlēties divus braukšanas režīmus – standarta režīmu, kas uztur saprātīgu balansu starp auto dinamiskajām īpašībām un efektīvu degvielas patēriņu vai Sport izvēli dinamiskākam braukšanas stilam. Pašmāju tirgū Honda Clarity Fuel Cell tirdzniecība sāksies jau šogad, bet Eiropas tirgū – 2016.gadā.
Piebildīsim, ka līdzīgas tehnoloģijas automobili Eiropā piedāvā arī Toyota, kas par savu četrvietīgo, 153 ZS jaudīgo un 4,89 m garo Mirai (apakšējais attēls) prasa nepilnus 75 000 eiro.
Komentāri: