Latvijas auto tirgū „nelielas” izmaiņas

Pievienots: 12. oktobrī 2015 17:01 | Autors: Kaspars Bergmanis, laikraksts „AutoInfo” | Komentāri: (0)

Tenkas, ka viens no lieliem auto multibrendu tirgoņiem meklē pircēju – apstiprinājās! Pirms dažiem mēnešiem SIA ”Auto Brava”, kura tirgo „Jeep”, „Fiat” automobiļus ir iegādājies uzņēmumu SIA ”Auto Halle”.

Bija 2009.gada 22. maijs, kad Rīgā, Biķernieku ielā 145, oficiāli tika atklāts tikko uzbūvēts  kompānijas „Auto Halle” tirdzniecības salons.  Tajā tika tirgotas piecas dažādas auto markas- Peugeot, Seat, Suzuki, Hyundai un Isuzu . Diemžēl salona atklāšana sakrita ar ekonomiskā krīzes augstāko punktu.

Tobrīd automobiļu tirdzniecības apjomi nokrita par 80%. Uz salona atklāšanu tika uzaicināti mediju pārstāvji, kuriem bija iespēja komunicēt ar uzņēmuma vadību un ne visai runātīgiem akcionāriem, kuru sejās nebija redzama prieka sajūta par tikko atvērto autosalonu valstī, kurā ekonomiskie rādītāji nav no optimistiskajiem, jo uzņēmuma „mammai” pieder arī saloni Īslandē, kurai finanšu krīzes iespaidā sabruka banku sistēma.

Kaut arī „Auto Halle” pārstāvēja piecus auto zīmolus- tirdzniecība ar tiem dies ko nedevās. Arī sadarbība ar Latvijas auto medijiem bija inerta. Laikraksta „AutoInfo” redakcija sešu gadu laikā ir degustējusi vien trīs automobiļus, kurus piešķīra šis salons! Auto salona vadība, kura sastāvēja no ārzemniekiem negribīgi komunicēja ar medijiem, lai informētu sabiedrību par auto nozares jaunumiem, kuri paši pārstāv uzticot šos pienākumus augstprātīgiem padotajiem.

Pilnīgi cita aina ir SIA”Auto Brava”, kurai bija jāizravē nezāles no sabojātā mazdārziņa, jo iepriekšējie „Fiat” un „Alfa Romeo” dīleri SIA”Auto Italia” ar savu attieksmi, servisa kvalitāti un nemitīgi mainīgo uzņēmuma vadību bija diskreditējuši auto marku. Klienti uzticība bija zaudēta. 

SIA”Auto Brava” veiksmes atslēga slēpjas komandā, kurā strādā dinamiski, pieredzējuši menedžeri. Mediju slejās ir daudz publikāciju par jaunajiem „Fiat” un „Jeep” modeļiem. Uzņēmuma darbinieki piedalās dažādos publisko pasākumos, kuros tiekas ar interesentiem- vai tā ir moto sezonas atkāšana, vai lauksaimniekiem paredzētie svētki.

Pirms pieciem gadiem ir SIA”Auto Brava” ienākot Latvijas tirgū neiztika arī bez skandāla. Ilgstošais Jeep, Doodge un Chrysler automobiļu dīleris SIA”TC Motors” zaudēja dīlera statusu saglabājot vien oficiālā servisa titulu.  Sākās konkurentu cīņas . 

Globālās politikas ietekmē – „Chrysler” kļūst par „Fiat” īpašumu, un tik slavenais zīmols Chrysler Voyager tiek tirgots Eiropas tirgū zem „Lancia” vārda. Un „Chrysler” pamet Eiropu.  SIA”TC Motors” atgūst „Jeep” dīlera statusu, bet zaudē tikko iegūtā „Chevrolet” dīlera statusu, jo arī  šis zīmols ir nolēmis aiziet no Eiropas tirgus tāpat kā nesen ienākušais „Dodge”. Patērētājs šīs konkurentu cīņas rezultātā ir tikai ieguvējs- jums ir izvēle!

9.oktobrī notika SIA”Auto Brava” jaunā salona svinīgā atklāšana. Šobrīd tur pārdod un remontē "Fiat", "Alfa Romeo", "Jeep", "Hyundai",”Maserti”, "Suzuki", "Isuzu", kā arī "SsangYoung" automašīnas. Diemžēl Peugeot automobiļus šajā salonā nopirkt vairs nevarēs, bet „Seat” automobiļi būs pieejami no nākamā gada.

"SsangYoung" automašīnām šī jau ir trešā atgriešanās Latvijā. Korejiešu uzņēmums, kurš daudziem pazīstams ar apvidus automobiļiem ar „Mercedes” dīzeļiem, pēc akcionāru maiņas ir manījusies arī attīstības stratēģija liekot uzsvaru uz šobrīd tik populāro krosoveru  ražošanu. Atliek vien „Auto Brava” komandai novēlēt veiksmi darbā, un desmit auto zīmolu „ielenkumā” nezaudēt šarmu, kurš bija iekarots vecajā salonā Gunāra Astras ielā.

 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-