Frankfurte 2015 – Citroen sakrusto C4 Cactus ar Mehari.

Pievienots: 18. septembrī 2015 07:55 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Frankfurtes autoizstādē Citroen stendā skatāms konceptuāls krosovers Cactus M, kurā apvienots sērijveida modeļa C4 Cactus tehniskais pamats ar savulaik ražotā Mehari gēniem.



Cactus M konstruēts brīvā laika pavadītājiem un sporta aktivitāšu cienītājiem, bet īpaši piemērots tas var izrādītiem tiem, kas aizraujas ar kaitošanu, sērfošanu un tamlīdzīgiem sporta veidiem.

Jaunais krosovers tapis uz modeļa C4 Cactus bāzes, automobilim ir vaļēja tipa virsbūve, priekšējais vējstikls un aizmugurējais spoileris no koka. Komplektā iekļauts sērfošanas dēlis, kas turas pie speciāliem stiprinājumiem virs braucēju galvām un var kalpot par sava veida aizsegu no saules.

Cactus M ir paaugstinātas virsbūves sānu malas, kas aizsargātas no skrāpējumiem un nobrāzumiem ar ražotāja izgudroto Air Bump sistēmu, divas durvis, buksēšanas āķis un lieli sānu atpakaļskata spoguļi. Automašīnas sēdekļi apvilkti ar  neoprēnu, kas ir izturīgs pret sāli un ātri žūst. Pie praktiskiem risinājumiem jāpieskaita dziļas durvju kabatas, kurās ērti noglabāt dažādas sīkākas mantas, kuras slinkums nest uz bagāžnieku un drenāžas sistēma salonam, kas ļauj ar smiltīm piegružoto grīdu gluži vienkārši izmazgāt ar ūdens strūklu.

Tehniskajā arsenālā ir Grip Control pretizbuksēšanas sistēma un četri braukšanas režīmi ar izvēlnēm standarts, bezceļš, sniegs un smiltis.

Gadījumam, kad dabas baudītājus pārsteidz pagalam nemājīgi laika apstākļi, ražotājs paredzējis speciālu pārsegu. Parasti tas uzglabājas speciālā nišā, taču vajadzības gadījumā jāpieslēdz pie aizmugurē iebūvētā kompresora un jāpiepūš – savu vietu tas ieņems pats. Ja pludmalē vai atpūtas vietā iecerēts palikt pa nakti, nav problēmu – nolaižot aizmugures sēdekli, izveidojas līdzena gulta zem klajas debess, bet, ja romantika nav prātā un zvaigznēs skatīties negribas, jumta pārklāju var pārvērst par divvietīgu telti. Cactus M dzinējspēks ir trīscilindru benzīna turbo motors ar 110 ZS jaudu, kas strādā komplektā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Citroen Mehari savulaik tika ražots no 1968.gada līdz 1987.gadam. Automobiļa pamatā bija modelis 2CV – leģendārā „pīle.” Pavisam tika izgatavoti 150 000 Mehari un sevišķi pieprasīts tas bija jaunattīstības valstīs, lauksaimnieku un varas struktūru organizāciju vidū. 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565