Borgward ar pirmo modeli - krosoveru BX-7.

Pievienots: 11. septembrī 2015 12:24 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Atkal atdzimušais vācu autoražotājs Borgward atgriežas un pirmoreiz parāda sērijveida ražošanai pietuvinātu modeli, izklīdinot baumas par savu ne visai veiksmīgo aliansi ar naudas devējiem no Ķīnas.



Frankfurtes autoizstādē debiju piedzīvos attēlos redzamais krosovers BX-7 – sērijveida ražošanai pietuvināts prototips, kas par konveijera produktu pārtaps līdz 2016.gadam. Tādejādi Borgward pierādījis savu dzīvotspēju, kas tika apšaubīta pēc pavasarī notikušās Ženēvas autoizstādes, kur solīto jaunumu vietā kompānija spēja parādīt vien dažus plakātus un vienu automašīnu Borgward ziedu laikiem 50.gados.

Frankfurtes eksponāts ir tipisks krosoveru segmenta pārstāvis – plecīgs stāvs ar liela izmēra radiatora režģi, motora pārsegs un sāni ar valcējumu, paaugstināts klīrenss un virsbūves aizsargi priekšā un aizmugurē. 4,70 m garās automašīnas motortelpā iebūvēts 224 ZS divlitru benzīna turbo agregāts. Krosovers komplektēts ar pilnpiedziņu, ko regulē elektronika vajadzības gadījumā pieslēdzot un atkal atslēdzot pakaļējo asi, 360 grādu apkārtskata videokamerām un dažādām drošības sistēmām, ieskaitot brīdināšanu par iespējamo sadursmi un bremžu asistentu ar gājēju atpazīšanas funkciju. Multimediju sistēmai ir 12,3 collu ekrāns, WLAN Hotspot interneta atbalsts un iespēja pieslēgt viedtālruņus. Bagāžas nodalījuma tilpums, atkarībā no sēdekļu konfigurācijas, var būt līdz pat 1344 litriem. Krosoveram paredzēti trīs aprīkojuma līmeņi, kā arī TS modifikācija sportiska izskata aprīkojuma elementiem (sporta stūre, alumīnija pedāļi, nappa ādas apdare ar dekoratīvu nošuvumu, hroms, pulēts alumīnijs, vieglmetāla diski, pārveidoti buferi utt). Krosovera cena vēl nav nosaukta, taču vācu Autobild prognozē, ka tās sāksies no atzīmes 26 000 eiro.

Blakus BX-7 Frankfurtes izstādē stāvēs arī Plug-in Hybrid modelis ar kopējo jaudu 401 ZS un iespēju līdz pat 55 km veikt elektriskā režīmā.

Brēmenes kompānija Borgward 50.gados bija veiksmīgs uzņēmums, kas ražoja mazās, vidējās un luksusa klases spēkratus. Sevišķi ražīgs tai bija 1955.gads, kad tikai Opel un Volkswagen Vācijā spēja pārdot vairāk automobiļu nekā Brēmenes lielākais darba devējs. 60.gadu sākumā Borgward nonāca finanšu grūtībās un 1961.gadā tika pasludināts bankrots. 2014.gadā borgward nonāca Ķīnas traktoru un smagās tehnika ražotāja Foton īpašumā un jau 2015.gada septembrī Frankfurtes autoizstādē tiek solīts atdzimušās vācu markas pirmais modelis, kas iezīmēs jaunās ēras sākumu.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-