VW Sharan veikta modernizācija.

Pievienots: 16. jūnijā 2015 08:05 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Pēc pieciem ražošanas gadiem un 200 000 pārdotu eksemplāru, Volkswagen laidīs klajā uzlaboto Sharan. Darbs pie jaunās versijas jau pabeigts un tirgū to gaida 15.jūlijā.



Piemērojoties tirgus tendencēm, Renault savu lielo minivenu Espace pārveidojis teju līdz nepazīšanai un jaunajā paaudzē pasniedz drīzāk kā krosoveru nevis minivenu. Volkswagen Sharan turpretim saglabājis tradicionālo formu arī pēc modernizācijas, uzturot dzīvu ideju par lielo minivenu un kuplinot jau gandrīz iznīkušā automobiļu segmenta retās rindas.  

4,85  garais Sharan pieejams piecu vai septiņu sēdvietu variantā, maksimālā ietilpība – 2430 litri. Plašs un ietilpīgs, Highline komplektācijā arī maksimāli nopakots, tādēļ nav brīnums, ka Ķīnā, kur to pārdod tikpat daudz, cik Vācijā un piedāvā sešvietīgā modifikācijā, Sharan izvēlas kā biznesa transportu.

Modernizācijas procesā Sharan ticis pie jauniem LED aizmugures lukturiem un jauniem riteņiem, Highline komplektācijā priekšējos sēdekļus par papildmaksu varēs aprīkot ar masāžas funkciju, bet multimediju komplekss, kas pārņemts no Golf, iepriecinās ar jaunām iespējām un lielāku ekrānu. Jau bāzes versijā Composition Colour tam ir piecu collu ekrāns, bet "Composition Media" un "Discover Media" tas pieaug līdz 6,5 collām. Komplektā iekļauta navigācija un ārējie informācijas servisi, bet piemaksājot, informācijas un izklaides sistēmu iespējams uzlabot tiktāl, ka tā varēs atbalstīt gan Apple "Carplay," gan „Android Auto." Sharan komplektēts ar multi-collision bremžu sistēmu, kas  pēc nopietnas sadursmes automātiski nobremzē transportlīdzekli, savukārt par citām drošības sistēmām (joslas uzturēšanas palīgsistēma, adaptīvā kruīzkontrole, City ārkārtas bremzēšanas sistēma u.c. ) ražotājs vēlas papildu maksu.

Motoru piedāvājumā 2,0 litru benzīna motors ar 150 un 220 ZS jaudu, divi dīzeļdzinēji ar 115 un 184 ZS, kā arī 150 ZS jaudīgs TDI dīzelis, ko vācu Autobild iesaka kā labāko izvēli. Šis motors tagad attīsta par 10 ZS vairāk (agrāk 140 ZS), apgādāts ar divām balansiervārpstām, kas praktiski neitralizē vibrācijas un uz 100 km kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu patērē vidēji 5,0 litrus degvielas (praksē varētu būt par kādiem 2 litriem vairāk). No vietas līdz simtam ar šādu motoru aprīkots Sharan paātrināsies 10,3 sekundēs, maksimālais ātrums būs 200 km/h. Ja vien klients vēlēsies, 150 ZS agregātu var kombinēt ar 4Motion pilnpiedziņu un divsajūgu DSG pārnesumkārbu.

Funkcionalitātes ziņā VW lielais vens joprojām ir visaugstākajā līmenī – aizmugures sēdekļus var pārbīdīt garumā, nolocīt pavisam, regulēt sēdekļu atzveltnes slīpumu vai pacelt to sēdvirsmas. 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-