Pievienots: 13. februārī 2010 20:11 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (2)
Ženēvas autosalonā debitēs jaunais Volkswagen Touareg. Ražotājs informē, ka otrās paaudzes apvidnieks kļuvis garāks, zemāks un par veseliem 200 kilogramiem vieglāks. Jaunā Touareg garums 4,80 m (+4,3 cm), augstums 1,71 m (-2 cm), savukārt platums palicis nemainīgs – 1,93 m. Riteņu bāze palielinājusies par 4 cm un tagad sasniedz 2,90 m. Neskatoties uz to, ka jaunais apvidnieks kļuvis par 200 kg vieglāks, uz virsbūves drošību tas nekādu iespaidu nav atstājis – gluži pretēji, tās izturība palielinājusies par 5%. Touareg var palepoties ar milzīga izmēra (990x1452 mm) panorāmas jumtu, jaunu mērinstrumentu bloku un jaunu audio un navigācijas sistēmu ar 40GB cieto disku.
Lai gan jaunais Touareg ir zemāks, vietas tajā kļuvis vairāk – pasažieri noteikti novērtēs jaunos aizmugurējos sēdekļus, kas ir ērtāki, komfortablāki un bīdāmi garenvirzienā par 160 mm, kā arī plašo telpu ceļgalu apvidū, kas pieaugusi no 68 līdz 104 mm. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var regulēt trīs dažādos slīpumos, un, ja tās nolaistas pilnībā, tad bagāžas nodalījuma ietilpība no 580 litriem pieaug līdz 1642 l.
Vadītājam palīdz dažādi asistenti un palīgsistēmas: Area View sistēma ar radiatora režģī, sānu spoguļos un aizmugures vākā iemontēto kameru palīdzību ļaus kontrolēt tuvāko apkārtni (kameru attēls tiek nogādāts uz centrālo displeju), automātiskais distances asistents saglabās drošu atstatumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim vai pat parūpēsies par pilnīgu apstāšanos (gadījumā, ja radīsies avārijas situācija). Lane Assist brīdinās par ceļa joslas pārkāpšanu, bet Side Assist sekos situācijai auto „aklajā zonā.”
Absolūts jaunums ir Touareg hibrīdversija, kas aprīkota ar 333 ZS benzīna dzinēju un 47 ZS elektromotoru. Abu motoru kopējā jauda sasniedz 380 ZS, bet maksimālais griezes moments ir 580 Nm. Hibrīda degvielas patēriņš ir 8,2 l/100 km, CO2 emisija – 193 g/km. No 0 līdz 100 km/h hibrīdversija paātrinās 6,5 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums sasniedz 240 km/h. Līdz ātrumam 50 km/h hibrīds var pārvietoties, izmantojot tikai elektromotoru. Interesanti, ka degvielas taupīšanas nolūkos, astoņpakāpju Aisin pārnesumkārba šajā brīdi ir atvienota. Līdz pat ātrumam 160 km/h tas notiek arī brīžos, kad braucējs noņem kāju no akseleratora pedāļa. Degvielas ekonomiju veicina arī Start-Stop un bremžu enerģijas reģenerācijas sistēmas.
Komentāri:
minimizē ražošanas izmaksas, tamdēļ arī viss vienāds. Kultivē atpazīstamības tēlu :D Tak nepietiek ar milzu emblēmu priekšā, pakaļā.
Godīgi sakot VW paliek garlaicīgs. Visām a/m ir viens ģīmis. Brauc ar Golf vai Touareg vai Polo- ģīmis ir viens atšķirās izmērs un cena.