Peugeot 308 iegūst 500 ZS hibrīdiekārtu.

Pievienots: 17. aprīlī 2015 08:47 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Šanhajas motoršovā (no 22.04) Peugeot nodemonstrēs jaudīgā koncepta 308 R hibrīdversiju, kas ieguvis 500 ZS jaudīgu spēka iekārtu.



Peugeot 308 R HYbrid ir 2013.gadā Frankfurtes autoizstādē prezentētā koncepta idejas turpinājums, kam Peugeot inženieri iebūvējuši divus elektromotorus ar 115 ZS jaudu katram, apvienojumā ar 1,6 litru benzīna turbo motoru, kas attīsta 270 ZS. Komplektu papildina trīs kilovatstundu litija-jonu akumulatoru bloks un sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Baterijas novietotas degvielas tvertnes vietā pirms aizmugurējās ass, bet 50 litru degvielas tvertne pārceļojusi uz bagāžnieku.

No nulles līdz 100 km/h 308 R Hybrid paātrinās četrās sekundēs, maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h, bet kaitīgo CO2 izmešu daudzums ir 70 grami uz vienu kilometru. Hibrīdautomobilim paredzēti četri braukšanas režīmi: Hot Lap, Track, Road un ZEV.

Pirmais režīms (Hot Lap) mobilizē visu trīs motoru jaudu (500 ZS; 730 Nm) un noderēs, pārbaudot automobiļa maksimālās spējas, piemēram, cenšoties uzstādīt ātrāko apļa laiku, otru režīmu (Track), kad darbojas benzīna dzinējs un elektromotors pie aizmugurējās ass, bet priekšējais e-motors pieslēdzas vien paātrinājuma laikā, izmanto iesildīšanās apļos, kad pēc visas maksimālās jaudas vēl nav vajadzības. Šajā gadījumā hibrīdiekārta attīsta 400 ZS (530 Nm). Vēl mazāk jaudas – 300 ZS (400 Nm), hibrīdiekārta attīsta tad, ja tiek izvēlēts režīms Road, kad pamatā darbojas tikai iekšdedzes dzinējs, bet aizmugurējais elektromotors pieslēdzas brīžos, kad nepieciešams paātrinājums. Priekšējais e-motors Road režīmā netiek izmantots. Visbeidzot ZEV režīmā strādā tikai aizmugurējais elektromotors, bet priekšējais pieslēdzas atkarībā no slodzes ar kādu vadītājs iedarbojas uz akseleratora pedāli.

Lai atjaunotu bateriju strāvas krājumus tiek izmantota kinētiskā enerģija, kas rodas bremzēšanas procesā vai priekšējais e-motors, kas var darboties kā ģenerators. Akumulatorus var uzlādēt arī no parastā elektrotīkla, kas, izmantojot speciālu iekārtu aizņems tikai 45 minūtes.

Peugeot 308 R HYbrid ir divkrāsu virsbūve ar sportiska izskata aerodinamiskā aprīkojuma komplektu, spēcīgas bremzes ar četru virzuļu skavām un 380/290 mm bremžu diskiem priekšā/aizmugurē, kā arī 19 collu riteņu diski ar 235/35 riepām. 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-