BMW 3.sērija izmēģina hibrīdu.

Pievienots: 30. novembrī 2014 19:01 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

BMW atklājis informāciju par 3.sērijas Plug-in hibrīdu, ko kompānija plāno izgatavot uz nākamgad gaidāmā modernizētā modeļa bāzes un piedāvāt klientiem kā trešās sērijas ekonomiskāko modeli. Pašlaik notiek testu prototipa izmēģinājumi, bet pie pircējiem tas varētu doties ne ātrāk kā 2016.gadā.



Līdz šim BMW hibrīdi lielu popularitāti nav iemantojuši – X6 Active Hybrid projekts jau slēgts un arī 5. un 7.sērijas hibrīdu pārdoto eksemplāru skaits ir niecīgs tā iemesla dēļ, ka tie ir pārāk dārgi un nav pietiekoši ekonomiski. Pāris kilometru, ko tie spēja veikt elektriskā režīmā nespēja pārliecināt klientus un pircējs drīz vien sāka bavāriešu hibrīdiem „mest līkumu.” Startējot 3.sērijas hibrīda projektu, BMW mācījies no kļūdām, tādēļ ieviesis vairākas būtiskas pārmaiņas.

Sešcilindru motora vietā četrcilindru agregāts

BMW vadība uzsver, ka hibrīdmodifikācija būs tikpat dinamiska, kā parastais 3.sērijas sedans ar sešcilindru motoru, taču ievērojami ekonomiskāka. To apliecina arī ražotāja dati, kuros norādīts, ka 180 ZS divlitru četrcilindru benzīna motora un 95 ZS jaudīgā elektromotora tandēms uz 100 km patērēs vidēji 2,1 litru degvielas. 3.sērijas hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 245 ZS (400 Nm), automobiļa baterijas var uzlādēt pie mājas elektrotīkla un ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem tas elektriskā režīmā varēs nobraukt nevis 2 vai 3 km, bet 35 km.



Hibrīda pārvietošanos vadītājs varēs ietekmēt ar E-Drive pogu un braukšanas režīmiem. Standarta režīmā „Auto” 3.sērijas hibrīds startē ar abu motoru 245 ZS jaudu un spiežot „gāzi grīdā” 100 km/h sasniedz nepilnās septiņās sekundēs, izvēloties „Max E-Drive” automašīna brauc tikai ar elektrību (maksimums 35 km), bet izmantojot „Save Battery” hibrīds pāriet taupības režīmā, kad akumulators saglabā 50% savas kapacitātes un benzīna motors to uzlādē, lai nodrošinātu iespējami vairāk strāvas vēlākam braucienam pa pilsētu. 3.sērijas hibrīds ir par 165 kg smagāks nekā standarta modelis, bet bagāžas nodalījuma tilpums tam ir par 80 litriem (400 litri) mazāks. 

BMW ar strāvas kabeli maksās mazāk par 40 000 eiro

BMW aprēķinājis, ka tiem, kas bieži pārvietojas pa pilsētu un bieži pieslēdzas pie strāvas uzlādēšanas avota, 3.sērijas hibrīds var būt pat izdevīgāks nekā dīzelis. Eiropas Savienība noteikusi, ka līdz 2021.gadam ražotājiem jāpanāk, lai kaitīgo CO2 izmešu daudzums nepārsniedz 95 gramus uz vienu kilometru. Ar to rēķinās arī BMW, tādēļ bavāriešiem ir svarīgi, lai pircējs noticētu hibrīda nākotnei. Tieši tāpēc kompānijas piedāvātā cena ir pietiekoši vilinoša, lai pircējs aizdomātos un izsvērtu visus plusus un mīnusus. Pēc vācu Autobild informācijas, hibrīda cena būs kaut kur pa vidu versijām 328i (EUR 38 550) un 325d (EUR 39 650). 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-