Opel Insignia un Chevrolet Cruze –Bīriņu pilī

Pievienots: 15. maijā 2009 09:00 | Autors: Agnis Krauja | Komentāri: (1)

14.maijā Bīriņu pilī notika „Opel Insignia” universāļa „Sport Tourer”, kā arī jaunā kompaktklases sedana "Chevrolet Cruze" oficiālā prezentācija Baltijas valstīs.Jauno Opel Insignia, kurš vispirms atklātībā parādījās sedana versijā, jau daudzi eksperti paspējuši nodēvēt par visu laiku labāko opeli. Dzirdēts pat, ka īsti opeliska šim modelim esot tikai radiatora reste, bet dinamiskās virsbūves formas varētu apskaust pat bavārieši. Insignia Sports Tourer lepojas ar tādu pašu atlētisku, spēcīgu un elegantu konstrukciju un dizainu kā šā automobiļa sedana variants. Tomēr šis ir atsevišķs modelis, nevis vienkārši no sedana atvasināta universāla versija.

Faktiski visa virsbūves daļa aiz B statņa ir veidota speciāli modelim Sports Tourer. Insignia Sports Tourer ir izstrādāts GM Europe Dizaina un tehnikas centrā Ruselheimā. Mašīnas aizmugurei dizaineri piešķīruši unikālu, tomēr arī pārējiem modeļiem radniecīgu izskatu, aizmugurējās durvis paplašinot uz sāniem, kā rezultātā tiek atvērta visa virsbūves aizmugurējā daļa. Atverot aizmuguri, atklājas  labi saredzami un pilnībā virsbūves dizainā iekļauti aizmugures papildlukturi, kas nepieciešami drošības nolūkos, lai no aizmugures tumsā būtu redzama arī atvērta mašīna.

Dinamiskā Sports Tourer virsbūve ietver ietilpīgu salonu, kurā gana daudz vietas pieciem braucējiem, un pietiekami lielu bagāžas nodalījumu. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 540 litru. Nolaižot aizmugures sēdekli, kravas nodalījuma tilpums pieaug līdz 1501 litram. Sports Tourer ir 2,74 metru garenbāze (tāda pati kā sedana modeļiem), bet kopējais garums (4,91 m) ir par 80 mm lielāks. Insignia Sports Tourer ir liels auto – bet ne tik ietilpīgs kā Ford Mondeo, taču, nenoliedzami – stilīgāks par konkurentiem.

Chevrolet dīleri ar milzu cerībām uzlūko jauno modeli Cruze, kam jākļūst par pagrieziena punktu kompānijas vēsturē. Tas būvēts uz pilnīgi jaunas platformas, apveltīts ar skarbu dizainu no priekšas, bet pakaļējā optika šķiet kaut kur jau agrāk redzēta. Taču, neapšaubāmi, šis auto uz ielas piesaistīs cilvēku interesi.

Agresīvā fizionomija un sedana virsbūve sākumā neļauj novērtēt Cruze patiesos izmērus, jo liekas, ka šis ir vidējās klases auto. Taču, patiesībā, Cruze kompaktklasē nomaina Lacetti. Cruze pāraudzis visus kompaktos sedanus un pat lielākus auto -Chevrolet ir garāks par VW Jetta, Toyota Corolla un pat varētu konkurēt ar Škoda Octavia.

Slavējams dizaineru darbs gan eksterjera, gan interjera noformējumā. Salons ir gana solīds, kaut kas pa vidu starp Lacetti un Insignia. Katrā ziņā tik interesanta spidometra nav bijis nevienam Chevrolet. Stūre no Opel Insignia un panelis ar auduma apdari. Jā, daļa paneļa un durvju apvilktas ar tādu pašu audumu kā sēdekļi. Drāna uz paneļa autopasaulē esot pēdējais modes kliedziens.

Motori ņemti no pašreizējās Chevrolet gammas, bet piekare pilnīgi jauna. Un nebūs nekāds brīnums, ja izrādīsies, ka Cruze uzbūvēts uz vēl nemaz neiznākušās jaunās Opel Astra šasijas. Liekas, ka Cruze ir līdz šim labākais gaitas komforts no visiem korejiešu Chevrolet, taču sešpakāpju "automāts" sagādāja vilšanos. Tas kā negudrs griež 1,8 litru motoru, bet paātrinājuma nav, liekas, ka trešdaļa no visiem zirgspēkiem ar troksni aiziet garām riteņiem. Diemžēl, izmēģināt Cruze ar manuālo kārbu šoreiz nebija lemts.

Katram pasākuma dalībniekam tika prezentēts mūzikas CD „Chevrolet Legends, vol.1” ar 16 klasiskām amerikāņu rokmūzikas kompozīcijām, no kurām triju nosaukumā minēta tieši konkrētā automarka – ZZ TOP dziesma Chevrolet, D.K.Davis – 65 Chevy un Beat Farmers – Blue Chevrolet. Jaunajam Cruze modelim šī mūzika patiešām piestāv.

Pasākuma laikā notika arī 2009.gada „Young ? Creative ? Chevrolet !” konkursa jaunajiem māksliniekiem uzvarētāju apbalvošana. Jau otro gadu konkursa Baltijas atlase noslēgusies ar Latvijas jauno mākslinieku panākumiem. Vizuālās mākslas kategorijā studentu uzdevums bija radīt jaunā Chevrolet Cruze WTCC sporta auto dizainu. Godalgotās vietas dalīja J.Rozentāla Rīgas mākslas vidusskolas un Liepājas Mākslas vidusskolas audzēkņi:

1.vieta - Marta Dūdiņa, J.Rozentāla Rīgas mākslas vidusskola,

2.vieta – Renāte Butručuka, J.Rozentāla Rīgas mākslas vidusskola,

3.vieta – Alise Pāvilsone, Liepājas Mākslas vidusskola.

Video kategorijā pārliecinoši uzvarēja Karīna Stepanišina no Liepājas Mākslas vidusskolas. Karīnas veidotais interneta videoklips visprecīzāk iemiesoja Chevrolet zīmola ideju – “reāls auto reāliem cilvēkiem”.

Darbu vērtēšanu veica žūrijas eksperti: mākslinieki Elita Patmalniece un Juris Petraškēvics, kino režisore Anna Viduleja, režisors un operators Gints Fārenhorsts, kā arī General Motors Baltija sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normak un reklāmas aģentūras Inorek&Grey pārstāvji. Visi godalgotie jaunie mākslinieki saņēma diplomus un prēmijas no Chevrolet.

Pirmo vietu ieguvējas Marta Dūdiņa un Karīna Stepanišina pārstāvēs Baltiju „Young?Creative?Chevrolet!” 2009 Eiropas konkursā, kas notiks š.g. rudenī.

Komentāri:

Viesis: lliozwhta - 17. augustā 2011 14:16

cagMmK <a href="http://ysjntaqqzqvh.com/">ysjntaqqzqvh</a>, [url=http://nakvffqgfefj.com/]nakvffqgfefj[/url], [link=http://ifnvzrywamub.com/]ifnvzrywamub[/link], http://fwehdbbnjbkc.com/

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-