Nissan Note

Pievienots: 30. novembrī -0001 00:00 | Autors: Agnis Krauja | Komentāri: (0)

Nissan Note ir pirmais no trim dažādiem modeļiem, kuri līdz nākamā gada vidum ienāks tirgū, lai nomainītu kompaktklases Almeru. Taču Note nemaz nav līdzīga Almerai vai jebkuram citam kompaktklases hečbekam.


Nissan Note ir pirmais no trim dažādiem modeļiem, kuri līdz nākamā gada vidum ienāks tirgū, lai nomainītu kompaktklases Almeru. Taču Note nemaz nav līdzīga Almerai vai jebkuram citam kompaktklases hečbekam.

Nissan piesaka Note kā ģimenes automašīnu, kas veidota atbilstoši japāņu autoražotāja jaunajai ģimenes auto koncepcijai. Novietojot stāvvietā jauno auto blakus Almera, jau vizuāli Note šķiet lielāka, bet no iekšpuses tā vecāko māsu ietilpībā pārspēj bez ierunām. Vēl vairāk, salona plašuma ziņā Note var spēkoties pat ar Nissam flagmani Primera.

Salīdzinot Note ar silueta ziņā līdzīgo mazo radinieku Micra, nevar nepamanīt, ka jaunais auto ir ievērojami garāks (4083 pret 3719), tātad drīzāk mazs minivens, nekā parasts mazauto. Tomēr izrādās, ka Note ir garāks arī par tādiem klasiskiem mini MPV kā Opel Meriva un Renault Modus, bez tam japānis ir krietni zemāks.http://www.autonews.lv/img/gallery/orig/7866317ab0d098fe28ee35d82d9e0f3d.jpg

Jāsecina, ka Note ir kaut kas pa vidu starp kompaktklasi un MPV, nepieder ne pie viena no zināmajiem autotirgus segmentiem un tam šobrīd nav tiešu konkurentu, ar ko salīdzināt.

Lidojoša kaste ar riteņiem stūros un gandrīz neticamu salona ietilpību – šāda dizaina koncepcija nav nekas jauns, tomēr Nissan dizaina nodaļa, kas uzzīmēja Noti, ir teicami pastrādājusi un izdarījusi visu, lai radītu maksimālu pievienoto vērtību aizraujoša dizaina formā. Note radikālais izskats ar sportiski slīpo priekšpusi, agresīvo radiatora resti, asi iezīmētiem milzīgajiem lukturiem priekšā un aizmugurē ir vērtējams kā sasniegums, kas iedrošinās pievērsties šim auto arī estētiski prasīgus pircējus.

Plašais auto salons arī izceļas ar oriģināliem dizaina risinājumiem, kas ļauj nesaplūst ar pierasto budžeta klases kabīņu pelēcību. Priekšējais panelis ir gandrīz vertikāls un atvirzīts no sēdekļiem, lai būtu vairāk vietas ceļgaliem, bet pēc plašuma sajūtas elkoņu un galvas augstumā Note ir gandrīz mikroautobuss. Pulksteņi veidoti tradicionālā Nissan stilā, paneļa vidū augšpusē solīda folksvāgeniska stila audiosistēma, bet apakšā – klimata kontroles vadība izvietota trīs oriģinālos apļos ar hromētām aplocēm, vidējais izskatās gandrīz kā zemūdenes iluminators!

Sportiska stūre, regulējama tikai pēc augstuma. Stingri, pat cieti sēdekļi, kuri regulējami manuāli, optimālā sēdpozīcija ir visai stāva. Pārsteigumu sagādā starta poga, kura atrodas tradicionālā aizdedzes slēdzenes vietā, bet pagriežama vienīgi tad, kad ir līdz galam nospiests bremžu pedālis, bet mašīnai taču ir parasta manuālā pārnesumkārba! Atstājot auto, līdzi jāņem tikai breloks, bet durvis iespējams aizslēgt, arī nospiežot pogu, kas atrodas pie šofera durvju roktura.

Auto ir labi aprīkots, šeit ir pat tādas ekstras kā CD–radio vadība uz stūres, sešu CD mainītājs, sēdekļu apsilde, elektriskie spoguļi, slepenā bagāžas kaste zem pasažiera sēdekļa, glāžu turētāji un palielas kabatas durvīs un pat liela izmēra atvēsināms “bardačoks". Pārsteidzoši daudz vietas ir aizmugurējiem pasažieriem, kas pat aiz 1,88 m gara šoferīša muguras var baudīt zināmu komfortu, ko papil-dina rokas balsts un atlokāmi galdiņi ar glāžu turētāju. Bagāžnieks gan sākumā izskatās tikai tāda liela ceļojumu čemodāna platumā, taču to var palielināt pusotru vai divas reizes, vai nu pabīdot uz priekšu pakaļējo sēdekļu rindu, vai arī pilnībā nolokot to; rezultātā iegūst platību līdz pat 1332 m3.

Acīmredzamais, neticamais – liels salons un maza auto sajūta braucot! Note ir veikla, viegla un ņipra. Kompakti izmēri, tālu stūros novietoti riteņi un neliels svars nodrošina to, ka braukšana ar šo auto ir kā izprieca. Paaugstinātās virsbūves vertikālo inerci kompensē cietāki amortizatori un stingrākas atsperes, taču laimīgā kārtā tas auto nepadara par koka tabureti. Stūre, kas ļauj precīzi izvēlēties trajektorijas, pretimnākošā vadāmība un enerģiskais 1,6 litru benzīna dzinējs ar sportisko dziesmu un nepārvaramo vēlmi izspolēt priekšējos riteņus, – tas viss kopā rada rotaļīgu noskaņu un brīžiem liek justies kā Super–1600 klases pilotam rallija čempionātā. Salonā motora balss visai uzstājīga, taču pretvēja troksnis un riepu dziesma netraucē – skaņas izolācija ir līmenī. Braucot laiku pa laikam jāuzmet acis spidometram, jo vīram koši zaļā vestītē būs grūti iestāstīt, kā šī mašīna spēj noslāpēt ātruma sajūtu, bet no gulošajiem policistiem Note gan nebaidās it nemaz.

Jau sen zināms, ka kompakti auto šodien vairs nav tādi, kādi bija pirms gadiem pieciem – bundžiņas ar vājiem motoriem un minimālu komfortu. Jaunais Nissan Note ir vēl viens dizaina un tehniskās attīstības izrāviens – moderns un praktisks auto, kas īpaši radīts mūsdienīgas ģimenes vēlmēm un vajadzībām.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-