Elektromobilis Renault Twizy pārtop par F1 bolīdu.

Pievienots: 28. aprīlī 2013 15:18 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Renault prezentējis konceptuālo elektroautomobili Twizy Renault Sport F1 ar interjera un eksterjera noformējumu Pirmās formulas bolīdu stilā.






Divvietīgais elektromobilis kas izgatavots kopā ar Renault Sport speciālistiem, aprīkots ar nopietna izmēra priekšējo un aizmugurējo antispārnu un sānu tuneļiem, kuru uzdevums ir nodrošināt piespiedējspēku un pievadīt gaisu bremžu dzesēšanai. Salonā uzstādīti sporta sēdekļi un četrkantainā F1 bolīda stūre ar informācijas displeju un vadības pogām. Šāds aprīkojums, kā arī platās un gludās sliku riepas liecina par spēka potencēm. Kā izrādās, ne velti! Lai gan elektromobilis atstāts standarta 17 ZS dzinējs, ar iebūvētās KERS sistēmas palīdzību tā jaudu var palielināt gandrīz sešas reizes – līdz 97 ZS. KERS sistēmas palīdzību var izmantot 13 sekundes, pēc tam baterijām vajadzēs laiku, lai enerģiju uzkrātu no jauna. KERS enerģijas atjaunošana notiek ar galvenā elektromotora palīdzību, bet uzkrāšanas-atdeves daudzumu vadītājs var izvēlēties  pats ar stūres pogu palīdzību. Maksimālās atdeves laikā Twizy Renault Sport F1 100 km/h var sasniegt 6,1 sekundes laikā – tikpat ātri, cik 250 ZS jaudīgais sporta hečbeks Megane RS. Konceptuālā Twizy maksimālais ātrums ir 110 km/h (standarta modelim 80 km/h). Tā kā Twizy Renault Sport F1 masa ir par 30 kg lielāka nekā sērijveida elektromobilim, Renault Sport inženieri pastiprinājuši spēkrata piekari ar elementiem, ko izmanto Formula Renault 2.0 un Formula Renault 3.5 sacīkšu automašīnām. Atgādināsim, ka sērijveida Twizy ir 2,30 m garš un 1,20 m plats, tas apgādāts ar akumulatoru bateriju, kas nodrošina līdz pat 115 km tāldarbību. Kad enerģijas krājumi izsmelti, Twizy jāpieslēdz pie elektrotīkla. To var viegli izdarīt, izmantojot saritināmu kabeli, kas atrodas zem vāka automobiļa priekšpusē. Ražotājs paredzējis vairākus uzlādēšanas paņēmienus, tādēļ Twizy apgādāts ar dažādiem pieslēgšanās uzgaļiem.  Uzlādēšanas cikls ilgst 3,5 stundas. Elektromobiļa cena ir 6990 eiro, kam jāpieskaita 45 eiro mēnešmaksa par akumulatoru baterijas nomu.



 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-