Pievienots: 22. martā 2011 08:22 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (3)
BMW 1.sērijas kupeja tirdzniecībā nonāks aprīļa beigās, tomēr nepacietīgākie šo automobili darbībā varēja apskatīt jau aizvadītajā svētdienā Moto GP sacīkstēs, kas sezonu sāka tuksnešu valstī Katarā.
Jāteic gan, ka Safety Car un sērijveida automobilim ir kopējs tikai 340 ZS sešcilindru motors un piedziņas koncepcija, taču visā pārējā atšķirības ir visai būtiskas. Drošības mašīnai ir oglekļšķiedras motora pārsegs ar lielākām gaisa pievades atverē, sānu un aizmugures stikli no polikarbonāta, titāna sporta izplūdes sistēma, kas ne vien samazina svaru, bet arī rūpējas par attiecīgu skaņas pavadījumu, savukārt papildu aerodinamisko piespiedējspēku nodrošina regulējams aizmugurējais antispārns.
Safety Car salons aprīkots tikai ar pašu nepieciešamo: divi sporta sēdekļi (šāles) ar sešpunktu drošības jostām, integrēts drošības rāmis, M stūre ar alkantara apdari un ugunsdzēšamais aparāts. Automašīnas piekare un amortizatori ir regulējami un pielāgojami katras trases profilam, bet standarta bremzes ir nomainītas pret sešu virzuļu sacīkšu variantu.
Komentāri:
Slovēņu Akrapovič izpūtēji uz dibena - malači slovēņi - izlauzušies pasaulē
Varēja jau būt - Rabinovič Gmbh:)
Ja godīgi- mans viedoklis par šo izstrādājumu nav vienozīmīgs. Itkā jau compact pēcnācējs, kuram ir nīdēji gan pielūdzēji. Faktiski šis noteikti ir kartings.
nu neko sev, zvērs, ņemot vērā, ka tā ir safety car, tad nu ja