Lincoln Mark VIII

Pievienots: 2. janvārī 2009 10:00 | Autors: Dins Ziemelis | Komentāri: (1)

Lincoln Mark VIII pieder pie to automobiļu grupas, kuri tiek izmantoti kā ikdienas pārvietošanās līdzekļi, bet ar luksus klases komforta līmeni un pārsvarā tikai diviem pasažieriem ...

Lincoln Mark VIII pieder pie to automobiļu grupas, kuri tiek izmantoti kā ikdienas pārvietošanās līdzekļi, bet ar luksus klases komforta līmeni un pārsvarā tikai diviem pasažieriem. Aizmugurē esošās sēdvietas ir tikai simbolisks veidojums un daudzmaz ērti tajās var ievietoties tikai pusaugu skolnieks, kuru turīgie vecāki ved uz skolu. Lai gan pierasts, ka šāda tipa virsbūves ir vairāk sportiska tipa automašīnām, tomēr Mark VIII pie tiem nepieder, jo nav konstruēts sportiskam braukšanas stilam, lai gan 4,6 litru V8 motors ar 280 zirgspēkiem un 387 Nm griezes momentu, liek šim 5,26 m garajam un 1700 kg smagajam automobilim uzrādīt diezgan labus dinamikas rādītājus. Arī apetīte nav nekāda mežonīgā – no 9 litriem trases režīmā līdz 14-17 litriem pilsētas sastrēgumos. Ritošajā daļā, kā jau amerikāņu autobūvē ierasts, nav nekādu revolucionāru risinājumu un pārsvarā viss aizgūts no iepriekšējās paaudzes Town Car – gan aizmugures piedziņa, gan pneimatiskā piekare. Pneimatiskās piekares īpatnības un iespējamie bojājumi jau tika aprakstīti iepriekš, taču jāatgādina, ka mūsu apstākļiem tas nav mīnuss, jo nodrošina izcilu braukšanas komfortu uz nelīdzeniem ceļiem un nodrošina arī pietiekamu klīrensu 160 mm. Arī bremžu sistēma ir diezgan laba un efektīva – standartā ABS un pretbuksēšanas sistēma. Gaitas īpašības visumā labas, taču pie lielākiem ātrumiem labāk neveikt straujus pagriezienus, jo šeit sāk darboties fizikas likumi par masu, izmēru utt. Motora dūkoņu salonā nedzird, kamēr nav kārtīgi nospiests gāzes pedālis. Dubultā izplūdes sistēmas skaņa, liek nodomāt, ka motors ir aprīkots ar turbīnu – iespaids vēl pastiprinās, kad pie 90 km/h nospiežam grīdā gāzes pedāli. Pēc dažām sekundēm spidometra bultiņa jau tuvojas 180 km/h atzīmei.



Salona apdare ir ļoti atšķirīga no citiem Ford koncerna modeļiem. Priekšējā konsole it kā vizuāli atdala abas priekšējās sēdvietas vienu no otras un izveido katrā pusē it kā kapsulu. Vadītāja pusē panelis ir tik stipri ieliekts, ka aizsniegties līdz jebkuram slēdzim nesastāda nekādas grūtības. Viss vienkārši, pārskatāmi un aizsniedzami. Audiosistēma ļoti kvalitatīva ar CD mainītāju bagāžniekā, bet pēdējos modeļos kā papildaprīkojums iemontēti arī DVD, TV un arī mobilais telefons vienā komplektā. Salona apdares kvalitāte viduvēji laba- vizuāli dārga, bet īstenībā vienkārši skaisti noformēta. Vecākiem modeļiem plastmasu grabēšana ir ierasta lieta. Otrs lielākais trokšņa cēlājs ir durvis. Konstrukcija, bez loga rāmja, durvju pašu lielais svars (durvīs iemontētais drošības stienis ir tramvaja sliežu vērts), izraisa paaugstinātu nodilumu eņģēs un atslēgas fiksatorā. Bagāžas nodalījuma izmēri arī amerikāniskā stilā, tikai iekraušanas procesu traucē diezgan augsta apakšējā mala. No aizmugures Mark VIII izskatās vienkārši efektīgi pateicoties izgaismotam panelim visā auto platumā. Vienīgais mīnuss ir pielāgot aizmugures lukturus mūsu eiropiskajām prasībām – nekas cits neatliek, kā ievietot svešķermeņus aizmugures buferī...







Šis auto nav tik praktisks, kā četru durvju sedans, tas ir vairāk paredzēts indivīdam ar savu „es”, bet ja prasības pret komfortu ir tikai diviem, tad šis auto ir īstais un ar to nav kauns ierasties uz augstākās sabiedrības ballīti, vai doties uz teātri.


2.06 (110)

Komentāri:

juriators - 28. decembrī 2009 14:49

Dažas sekundes no 90 līdz 180 nebūs pa spēkam nevienam ferrari, porshe, lamborghini un visiem pārējiem superkāriem. Respekt, Linkolnam :)

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565