Parīze 2010 – eksotiskie automobiļi II
Pievienots: 13. oktobrī 2010 08:47 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)
Tikai 87 centimetrus šaurs auto? Ceļā ar trīs riteņiem? Auto ar ātrumu virs 500 km/h? To visu un vēl daudz ko citu var atrast autoizstādes Parīze 2010 ekspozīciju hallēs. Dodamies nelielā ekskursijā pa tām.
Citroën Lacoste
Citroen stendā apskatāms 3,45 m garais konceptauto Lacoste, kas veidots kopīgi ar analoga nosaukuma modes zīmolu. Ar saviem lielajiem riteņiem un augstu virs zemes pacelto virsbūvi, Lacoste atgādina tipisku pludmales bagiju, un, savā ziņā tāds arī ir – aizmugurējo durvju mašīnītei nav, bet vietas sēdekļos jāieņem, ražotāja vārdiem runājot – „veikli ielecot” pāri sānu bortam.
DeTomaso Guarà
Itāļu marka De Tomaso pastāvēja no 1959.gada līdz mūsu gadsimta sākumam un ražoja ekskluzīvus sporta auto (Mangusta, Pantera, Guara u.c.). 2004.gadā kompānija bankrotēja, bet tagad tā pārgājusi citu īpašnieku rokās, kas atkal gatavi atjaunot automobiļu ražošanu.
Guara bija pēdējais projekts, ko leģendārās kompānijas dibinātājam – Alehandro De Tomaso izdevās novest līdz konveijeram. Sportisko kupeju ražoja no 1993.-2004.gadam. Guara izmantoja BMW V8 (286 ZS) un Ford/Visteon V8 (320 ZS) dzinējus, kas strādāja pārī ar sešu pakāpju manuālo kārbu.
Fiat 500 Millesima
2010.gada aprīlī, 31 mēnesi pēc produkcijas starta, no Fiat kompānijas konveijera noripoja Fiat 500 Nr`500 000. Atzīmējot šo notikumu, Fiat izgatavoja Fiat 500 Millesima – mazauto, kura virsbūve tika noklāta ar 1500 fanu attēliem. Brīdi pirms tam īpašā interneta mājaslapā itāļu mazauto cienītāji varēja augšupielādēt savu bildīti, kas pēc tam tika izmantota, veidojot minēto šovkāru.
Fisker Karma Plug-in Hybrid
Fisker Karma hibrīdam Parīze 2010 ir pasaules debija. Kaliforniešu sportkārs iztiks ar 2,4 l/100 km, bet kaitīgo izmešu daudzums būs tikai 83 g/km. Tajā pašā laikā Fisker hibrīds ir pietiekoši veikls un ātrs: 0-100 km/h 5,9 sekundes, maksimālais ātrums – virs 200 km/h.
Ford Fiesta RS WRC 2011
Nākamgad pasaules rallija čempionātā Ford Focus nomainīs rallija bolīds uz Fiesta bāzes. Izstādē redzamais Fiesta RS WRC atbilst jaunajam pasaules čempionāta reglamentam, kas reglamentē 1,6 litru turbomotoru izmantošanu.
Komentāri:
Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs