Pievienots: 29. jūlijā 2010 20:03 | Autors: Ronalds Cimoška | Komentāri: (2)

„Autoinfo” korespondentam ir gadījies kļūt par nejaušu liecinieku „Ssang Young Kyron „kvalitātei”. Kā pastāstīja automašīnas īpašnieks, braucot ar ātrumu 90 km/h pēc lēzenas ieplakas izbraukšanas, spēkrata atsperojums pacēla automašīnu augšup, bet tā piezemējās jau uz piekares elementiem, jo „bezceļniekam” nolūza ritenis.Tikai laimīgas sagadīšanās un vadītāja meistarības kopdarba rezultātā - automašīna neietriecās tilta margās vai „neielidoja” upē. Zīmīgi, ka Kyron „noskrējiens” bija tikai 65 000 km, turklāt tā tikko bija izgājusi garantijas apkopi, tehnisko apskati.
Apskatot uz „karstām pēdām” automašīnu, atklājās negadījuma vaininieks – no savas vietas izmukušais balsta šarnīrs. Izbrīnu izraisīja arī priekšējās piekares mierinātāja atsaites izpildījuma tehniskais risinājums – tās apakšējā daļa bija pieskrūvēta pie iepresētas gumijas bukses!
Šobrīd "Ssang Yang" automobiļu īpašnieki ir diezgan neapskaužamā situācijā, jo pašu rūpnīcu Korejā vajā finanšu problēmas, bet importieris Lietuvā no kura Latvijas dīleri „Adam Auto” un „Auto Favorīts” iepirka šos automobiļus un rezerves daļas ir bankrotējis.
Komentāri:
Balsta šarnīrs pats izmukt nevar. Ar tā fiksāciju ir bijušas problēmas. Tehniskā apskate absolūti nav rādītājs, tur piekari neizkarina. Manuprāt pirms negadījuma ir ticis veikts nepareizs balstiekārtas remonts.
Vispār man ir sajūta, ka rakstu rakstījis neko no tehnikas nesaprotošs indivīds, bet nekā personīga.
Šitiem krāmiem grantija vēl darbojas vai dīleri izdomā pekstiņus?