Москвич. Moskvič automobiļu vēsture.
"Москвич-Г5"1969. Sērija G5 ar alumīnija vai stiklaplasta virsbūvi, disku bremzēm, progresīvo piecpakāpju ātrumkārbu un sacīkšu evolūcijas 1,8 litru DOHC 91 kW motoru, kas tikai attālu atgādināja donoru UMZ 412 (lasi – BMW 1500). Ar to pietika ātrumam 210 km/h un nav nekāds brīnums, ka pēdējā G5M piedalījās sacīkstēs vēl ilgi pēc rūpnīcas formulu programmas slēgšanas 1972. gadā. “Parastos” UMZ 412 motorus ar 1,5 litru darba tilpumu Maskavas meistari spēja forsēt līdz 82 kW un pēc tiem izveidojās milzu pieprasījums gan šosejā, gan trekā un rallijā, tikai dabūt tādu spēja vien retais.
"Москвич-Г5"1969. Sērija G5 ar alumīnija vai stiklaplasta virsbūvi, disku bremzēm, progresīvo piecpakāpju ātrumkārbu un sacīkšu evolūcijas 1,8 litru DOHC 91 kW motoru, kas tikai attālu atgādināja donoru UMZ 412 (lasi – BMW 1500). Ar to pietika ātrumam 210 km/h un nav nekāds brīnums, ka pēdējā G5M piedalījās sacīkstēs vēl ilgi pēc rūpnīcas formulu programmas slēgšanas 1972. gadā. “Parastos” UMZ 412 motorus ar 1,5 litru darba tilpumu Maskavas meistari spēja forsēt līdz 82 kW un pēc tiem izveidojās milzu pieprasījums gan šosejā, gan trekā un rallijā, tikai dabūt tādu spēja vien retais.

Foto galerijas

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-