Tēma: Variatorta pārnesumu kārbas

Mini Cooper (ONE) 2001.-2006. CVT.
Mini Cooper, kurš ir gana stilīgs auto ir radīts pilsētas videi. Pilsētās savukārt mēdz būt sastrēgumi, kuros pārvietoties ir ērtāk ar automātisko transmisiju.
Kaut gan Mini piedāvā automobiļus ar manuālo pārnesumu kārbu, bet populārākas tomēr bija automātiskās transmisijas. Laika posmā no 2001-2006.gadam Mini Cooper tika aprīkoti ar variatora tipa, "ZF" firmas, CVT automātu. Transmisija ir samērā kompakta, ar izteiktu komfortu, bet ar ļoti īsu resursu, kuras remonts sastāda pusi no lietota auto vērtības.
Automātisko transmisiju remonta rūpnīcā šobrīd tiek remontēts 2004.gada "Mini Cooper". Šis automobilis piederējis vienam īpašniekam, kurš astoņu gadu laikā ir nobraucis 115000km (pa pilsētu).
Variatora pārnesumu transmisijas problēmu pamatā ir specifikas konstrukcijas pievadķēde, kurai plīstot tā iekļūst zobratu sazobēs, un tiek burtiski samalta salaužot zobratus. Samaltās ķēdes skaidas iekļūst frikcijas diskos, gultņos un hidrauliskās vadības blokā.
Ja reiz esat nolēmuši, ka vēlaties Mini ar CVT variatoru- savlaicīgi griezieties pie automātisko transmisiju speciālistiem, lai nomainītu pievadķēdi un nodilušos mezglus.

Kopts auto, kurš 2004.gadā pirkts pie dīlera Rīgā.

http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/117/7748/500/1341319459_1854.jpg
http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/117/7748/500/1341319469_1387.jpg
http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/117/7748/500/1341319478_1613.jpg
Putrā samalta ķēde...
http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/117/7748/500/1341319504_1555.jpg
Zobrati būs vajadzīgi jauni...
http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/117/7748/500/1341319520_1954.jpg
Jauna ķēde...
http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/117/7748/500/1341319529_1439.jpg

http://www.autonews.lv/img/logo.gif